1

آقای پورحیدری! اگر جای من در کشور غریب بودی، خانواده‌ات را تنها می‌گذاشتی؟

  • کد خبر : 169901
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵

منصور پورحیدری یک لحظه خودش را جای من بگذارد و توجه کند که اگر با شرایط من مواجه می‌شد، قبول می‌کرد همسر و فرزندش در کشور غریب تنها بمانند؟

کرار جاسم درباره انتقاداتی که از رفتارهای او می‌شود و اینکه منصور پورحیدری گفته کاری می‌کند کرار بفهمد اینجا استقلال است، اظهار داشت: پورحیدری انسان بزرگ و باشخصیت است اما میدان جنگ نیست که این گونه صحبت می‌کند. من بارها گفته‌ام که مشکل خانوادگی دارم و دَر به در شده‌ام.

وی افزود: من ناموس دارم و نمی‌توانستم زن و بچه‌ام را به امان خدا رها کنم. مگر قراردادم بندی ندارد که باشگاه استقلال باید برای من منزل تهیه کند؟ من که نمی‌توانم به عنوان بازیکن خارجی خانه تهیه کنم.

هافبک عراقی استقلال خاطرنشان کرد: خانواده‌ام در منزل آشنایانم در کرج بودند که با من تماس گرفتند و گفتند می‌خواهند به شمال بروند. به همین خاطر از من خواستند که به منزل‌شان بروم تا خانواده‌ام تنها نمانند. پورحیدری یک لحظه خودش را جای من بگذارد و توجه کند که اگر با چنین شرایطی روبه‌رو می‌شد، قبول می‌کرد همسر و فرزندش در کشور غریب تنها بمانند؟

 

کرار با اشاره به انتقاداتی که از او می‌شود، گفت: افرادی که در مصاحبه‌های خود عنوان می‌کنند که از اول مخالف حضور کرار در استقلال بودند، همان‌هایی هستند که مشکلاتی برای من ایجاد کردند تا این اتفاقات بیفتد. این افراد درون باشگاه مانع حل شدن مشکلاتم می‌شوند. آنها می‌دانند که من در کشور غریبی هستم و سعی می‌کنند حاشیه درست کنند.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=169901

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر