1

دستگیری ضارب بازیکن آلومینیوم هرمزگان

  • کد خبر : 170217
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از دستگیری ضارب بازیکن آلومینیوم هرمزگان در جریان بازی با خیبر خرم آباد خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح جزئیات اتفاق رخ داده در بازی خیبر خرم آباد با  آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: هیچ تماشاگری در جریان بازی وارد زمین مسابقه نشده و اتفاق رخ داده از روی سکوها بوده است.

 

وی در این رابطه توضیح داد: در دقیقه ۹۱ بازی یک تماشاگر در حالی که بازیکن تیم  آلومینیوم هرمزگان می خواست اقدام به پرتاب اوت دستی کند یک قطعه سیمانی را از کنار سکوی سیمانی ورزشگاه برداشته و به سمت بازیکن پرتاب می کند.

 

سرهنگ نجفی با بیان اینکه بلافاصله این فرد توسط ماموران انتظامی دستگیر شد ادامه داد: با توجه به حضور بنده به عنوان فرمانده انتظامی خرم آباد و همچنین معاون دادستان خرم آباد در ورزشگاه بلافاصله دستور بازداشت این فرد داده می شود.

 

وی با بیان اینکه تا دقیقه ۹۱ در ورزشگاه حضور داشته و موضوع را سریع پیگیری کرده است افزود: با توجه به دستگیری فرد خاطی مشکلی برای ادامه بازی وجود نداشت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد با رد ادعای ناامنی در ورزشگاه تصریح کرد: هزاران تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند و عملکرد اشتباه و خطای یک تماشاگر را نباید به پای همه نوشت.

 

وی با اشاره به استاندارد نبودن سکوهای ورزشگاه تختی خرم آباد و امکان دسترسی به قطعه های سیمانی فرسوده کنار سکوها، افزود: خطای یک تماشاگر از روی سکوها ناامنی محسوب نمی شود.

 

سرهنگ نجفی با اشاره به رخ دادن حادثه در پایان زمان بازی و قرارگیری در وقت های اضافه  عنوان کرد: من خودم در ورزشگاه حضور داشتم و شرایط برای ادامه بازی مشکلی نداشت.

 

وی با بیان اینکه در مورد وضعیت ورزشگاه برای ادامه بازی کسی از من سوالی نکرده است بیان داشت: مشکلی به لحاظ ناامنی در ورزشگاه وجود نداشته و هیچ تماشاگری هم وارد زمین بازی نشده است.

 

سرهنگ نجفی با اشاره به قاطعیت نیروی انتظامی و دادستانی خرم آباد در برخورد با فرد متخلف یادآور شد: شرایط بازی و ورزشگاه به لحاظ امنیت مشکلی نداشت که نیاز باشد بازی نیمه تمام اعلام شود.

 

بنابراین گزارش عصر امروز پنج شنبه بازی دو تیم خیبر خرم آباد و آلومینیوم هرمزگان به دلیل خطای یک تماشاگرنما نیمه تمام باقی ماند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=170217

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر