2

معرفی معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری قم

  • کد خبر : 172944
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳

ششمین جلسه شورای اداری استان قم همزمان با پنجمین سالگرد سفر رهبر انقلاب اسلامی به این استان دوشنبه شب در تالار معصومیه برگزار و در حاشیه این جلسه احمد جمالی به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری قم معرفی شد.

در ابتدای این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری قم طی سخنانی با اعلام این خبر که تاکنون نزدیک به ۱۷۰۰ میلیارد تومان به برکت سفر رهبر انقلاب اسلامی از منابع مختلف به استان قم اختصاص یافته است تصریح کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان ردیف سفر رهبری بوده که این میزان با بودجه یک سال استان برابری می‌کند.

سید حسن رضوی با بیان اینکه تحولات بسیاری طی پنج سال اخیر در استان قم رخ‌ داده است عنوان کرد: نزدیک به ۷۱۵ پروژه به برکت سفر رهبر انقلاب اسلامی برای استان قم تصویب و این پروژه‌ها در بین نهادهای مختلف استان قم توزیع شده است.

همچنین استاندار قم با تاکید بر اینکه مسئولان و مردم در نقاط مختلف کشور نگاه ویژه‌ای نسبت به رخدادهای سیاسی استان قم دارند مطرح کرد: در راستای تامین امنیت و آرامش در استان از نظرات و انتقادات مردم و مسئولان استفاده می‌کنیم اما انتظار می‌رود بخش‌های مختلف زمینه ایجاد این امنیت را در این استان فراهم سازند.

سید مهدی صادقی ادامه داد: امیدواریم با انتخاب شایسته معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری قم در ماه‌های باقیمانده به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مشکلات خاصی در عرصه‌های مختلف سیاسی و امنیتی نداشته باشیم.

معاون سیاسی وزارت کشور نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه انتخابات مناسب نیازمند امکانات مناسب است عنوان کرد: مسئولان استانی باید استانداری و فرمانداری را یاری دهند تا بتوانیم انتخابات را با بی‌طرفی کامل اجرا کنیم؛ بر اساس ماده ۶۰ قانون انتخابات مجریان و ناظران حق ندارند برای داوطلبان انتخاباتی فعالیت‌های تبلیغی انجام دهند.

محمدحسین مقیمی خاطرنشان کرد: برخی مجموعه‌های مردمی امکاناتی در اختیار دارند که استفاده از آن‌ها برای داوطلبان ممنوع است به همین علت نباید از امکانات دستگاه‌های دولتی، قضایی، نظامی، تریبون‌های نماز جمعه و جایگاه‌های عمومی از جمله مساجد برای تبلیغ داوطلبان استفاده شود.

فارس/در پایان این مراسم، معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری قم به ایراد سخن پرداخت و با تاکید بر اینکه محصولات سیاسی و فرهنگی استان قم در نقاط مختلف کشور تاثیرگذاری بسیاری دارد مطرح کرد: حرکت‌های فرهنگی و سیاسی در این استان باید ساختاری منسجم داشته باشد و بدون این حرکت‌ها نمی‌توانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

احد جمالی هم‌گرایی میان مسئولان استانی را یکی از نیازهای رسیدن به قله‌های موفقیت دانست و ابراز کرد: هرچند با سیاسی‌کاری مخالف هستم اما فعالیت سیاسی در نظام جمهوری اسلامی مقدس است و درب اتاق معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم بر تفکرهای سیاسی که در چارچوب قانون حرکت کنند باز است.

لازم به ذکر است، پیش از این حسین امیری قمی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم سرپرستی معاونت سیاسی امنیتی را بر عهده داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=172944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر