3

مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران: شهردار تهران به جای عذرخواهی مشکلات را رفع کند

  • کد خبر : 298512
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

طی بررسی‌های انجام شده احتمال وقوع سیلاب در کرج وجود دارد چرا که در بخش سیلابی کرج ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن هستند که در صورت وقوع حادثه درگیر سیل خواهند شد و در مقایسه با سیل اهواز باید بگوییم که در اهواز یک ونیم میلیون نفر در بخش سیلابی حضور داشتند که درگیر سیل شدند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران با اشاره به شناسایی ۵۲۰ نقطه حادثه‌خیز از نظر سیلاب در استان تهران که ۶۷ نقطه حادثه‌خیز آن در شهرتهران است گفت: شهردار تهران به جای عذرخواهی مشکلات را رفع کند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران: حناچی به جای عذرخواهی مشکلات را رفع کند

به گزارش افق انلاین ، سید حسن رضوی صبح چهارشنبه در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تهران، با اشاره به شناسایی۵۲۰ نقطه حادثه‌خیز از نظر سیلاب در استان تهران که ۶۷ نقطه حادثه‌خیز آن در شهر تهران است گفت: شهردار تهران به جای عذرخواهی مشکلات را رفع کند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران در ادامه با بیان اینکه تصرفات غیرقانونی زیادی در روددره‌ها انجام شده است افزود: شرایط عادی در این روددره‌ها حاکم نیست و باید چاره اندیشی های مناسبی در این زمینه صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مدیریت سدها به نحوی انجام شده که مشکلات قبل را نداشته باشیم گفت: طی بررسی‌های انجام شده احتمال وقوع سیلاب در کرج وجود دارد چرا که در بخش سیلابی کرج ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن هستند که در صورت وقوع حادثه درگیر سیل خواهند شد و در مقایسه با سیل اهواز باید بگوییم که در اهواز یک ونیم میلیون نفر در بخش سیلابی حضور داشتند که درگیر سیل شدند.

رضوی افزود: در مباحث سیلاب و فرونشست‌ها اختلاف‌نظرهایی با شهرداری تهران وجود دارد که باید نسبت به رفع این اختلاف‌نظرها و اجرای پروژه‌ها اقدام کرد و درزمینه شرایط آبی نیز باید بگوییم در حال حاضر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون مترمکعب از سدها خالی است و ۸۰۰ میلیون مترمکعب آب داریم. شرایط ما نسبت به سال قبل خیلی بهتر است و ۱۰۰ میلیون مترمکعب آب نسبت به سال مطلوب بیشتر آب داریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=298512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر