1

عمران‌زاده: حق ما در دیدار مقابل استقلال خوزستان مساوی نبود

  • کد خبر : 173026
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: حق ما در دیدار مقابل استقلال خوزستان مساوی نبود.

، حنیف عمران زاده پس از تساوی یک بر یک استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان، گفت:‌ بازی سختی بود و چون هر دو تیم در صدر جدول حضور داشتند، رقابت نزدیکی را شاهد بودیم؛ هرچند که ما چند موقعیت گل‌زنی خوب داشتیم اما از آن استفاده نکردیم و درنهایت روز ضربه کاشته گل خوردیم.

وی ادامه داد:‌ استقلال اهواز تیم جوان و خوبی است و ویسی تیم دونده‌ای را ساخته است،‌ اما ما نتوانستیم کارهایی را که کادر فنی از ما خواسته بود انجام دهیم.

بازیکن استقلال درباره سومین تساوی متوالی این تیم و اینکه آیا نگران از دست رفتن صدر جدول نیستید، گفت: باید بیش‌تر تلاش کنیم تا در بازی‌های آینده ۳ امتیاز را بگیریم. حق ما در این دیدار هم مساوی نبود و اگر توپ‌های پروپیچ و شهباززاده وارد دروازه حریف شده بود، برنده مسابقه بودیم.

عمران زاده در پاسخ به این سؤال که دو بازی سخت و حساس با تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در هفته‌های آینده پیش رو دارید و آیا فکر می‌کنید توان بدنی بازیکنان استقلال در این بازی‌ها کفاف دهد، گفت: نحوه برگزاری مسابقات فقط باعث می‌شود ما مصدوم زیاد دهیم، به خاطر تیم ملی ۲۰ روز لیگ را تعطیل کردند، اما باید در تاسوعا و عاشورا به بازی فکر کنیم، مگر ما مسلمان و شیعه نیستیم و تاسوعا و عاشورا نداریم، درحالی که باید برای دیدار با سپاهان به اصفهان پرواز کنیم. شرایط با این برنامه‌ریزی هم از نظر معنوی و هم از نظر بدنی برای ما سخت می‌شود.

فارس/وی درباره برخوردی که با بیت‌سعید بازیکن استقلال خوزستان داشت، گفت: موضوع خاصی نبود و فقط با هم صحبت کردیم و به او گفتم، چکار می‌کنی؟ بیت‌سعدی بازیکن خوبی است، اگر همین روند را ادامه دهد، جای زیادی برای پیشرفت دارد و می‌تواند برای تیم ملی هم مثمر ثمر باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173026

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر