3

حضور جومونگ در ایران/ از شایعه تا واقعیت

  • کد خبر : 174057
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۲۰

افق به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

 

*شایعه حضور جومونگ در ایران به دعوت یک کودک

در هفته گذشته در فضای مجازی شایعه ای مطرح شد که  مربوط می‌شد به حضور «سان ایل گوگ» بازیگر نقش جومونگ در ایران آنهم به درخواست یک کودک مبتلا به سرطان آنهم در مدت ۱۲ ساعت از دریافت یک ایمیل از سوی این کودک ایرانی!

در ادامه متن آن را می‌خوانید: «یکی از بچه‌های سرطانی بیمارستان محک یه چند روز پیش به جومونگ ایمیل میزنه؛‌ اون بنده خوب خدا ظرف ۱۲ ساعت از کره خودش رو به ایران می‌رسونه و یک روز را با بچه‌های بیمارستان می‌گذرونه، خیلی جالبه انسانیت به مسلمونی نیست خیلی از ما اینجور کارها که تو دینمون واجب هم هست رو انجام نمی‌دیم. اگر هم مسئولی همچین کاری را انجام بدهد اینقدر تبلیغات می‌کنند که انگار آسمان را به زمین دوخته است».

جومونگ

و اما اصل واقعیت:

*جومونگ در سال ۸۸ به ایران آمده است

خبر حضور جومونگ در ایران به دعوت یک کودک نیز صحت ندارد و تصاویر منتشر شده مربوط می‌شود به حضور «سانگ ایل گوک» بازیگر نقش جومونگ در سریال افسانه جومونگ در سفری که در سال ۸۸ به ایران داشته و از موسسه خیریه محک دیدن کرده است. وی به دعوت یکی از شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی به ایران سفر کرده بوده است.

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=174057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر