2

واکنش‌تند کواچ به برکناری‌اش ازتیم‌ملی والیبال

  • کد خبر : 175345
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران نسبت به خبر برکناری خود واکنش تندی نشان داد.

میزان: رسانه‌های ایرانی و لهستانی از جانشینی قطعی “رائول لوزانو” به جای “اسلوبودان کواچ” صحبت می‌کنند و این در حالی است که سرمربی فعلی تیم ملی والیبال کشورمان به صورت رسمی قرارداد خود را با فدراسیون فسخ نکرده است.

کواج در این خصوص اظهار داشت: تیم ملی ایران برای نخستین بار با مربیگری من به مرحله نهایی لیگ جهانی رسید. ما در مسابقات قهرمانی جهان، ششم شدیم و مدال طلای بازی‌های آسیایی را به دست آوردیم. همه این اتفاقات به خاطر کسب عنوان هشتمی جام جهانی فراموش شد.

وی افزود: اگر من بدترین مربی جهان هم بودم،‌ شایسته رفتاری متفاوت از طرف مقابلم بودم. در حال حاضر آنها رئیس هستند و هر کاری بخواهند انجام می‌دهند.

سرمربی پیشین تیم ملی ادامه داد: آنها حتی نخواستند حرف‌های مرا بشنوند. قرارداد من تا پایان المپیک بود و انتخاب دیگری ندارم. از طرفی نمی‌دانم فدراسیون والیبال ایران در مورد تعهداتی که در مورد من دارد چه تصمیمی می‌گیرد.

وی تصریح کرد: آنها خیلی زود پیروزی مقابل روسیه و آمریکا و بازی‌های زیبای تیم ملی ایران را فراموش کردند. ناگهان همه چیز به هم ریخت. فدراسیون والیبال ایران پس از مشورت با کارشناسان این رشته تصمیم به برکناری من گرفت که موضوع عجیبی نبود. به هر حال زمان نشان خواهد داد، حق با چه کسی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175345

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر