2

مظلومی: هیچ بازیکنی در لیست مازاد ما نیست/ تیم امید منافع باشگاه ها را در نظر نمی گیرد

  • کد خبر : 176435
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵

سرمربی استقلال گفت که تیمش برنامه ای برای جذب ارسلان مطهری ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرویز مظلومی سرمربی استقلال در حاشیه تمرین تیمش درباره شایعات مربوط به نقل و انتقالات گفت: «هیچ بازیکنی در لیست مازاد ما نیست. برهانی بازیکن بزرگی است و می خواهیم از تجربه او استفاده کنیم. نمی خواهیم برهانی برود. مطهری بازیکن خوبی است ولی مد نظرمان نیست. درمورد بازیکنان دیگر هم هنوز به نیم فصل نرسیده ایم. تاکید می کنم که نه تماسی با بازیکنی گرفته ایم و نه لیست ورودی یا خروجی داریم.»

مظلومی درباره مشکلات دفاع استقلال گفت: «همان طور که بهترین خط حمله را داریم، در دفاع و دروازه هم بازیکنان خوبی داریم. رحمتی در تیم است و طالبلو را هم در اختیار داریم. استقلال برای طالبلو و برهانی است.»
سرمربی استقلال درباره برنامه های تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید گفت: «ما با تیم های ملی تعامل داشته ایم. اما منافع باشگاه در نظر گرفته نمی شود. من با مایلی کهن و خاکپور حرف زدم و سه برنامه به آن ها دادم. ولی آن ها به باشگاه توجهی ندارند. روزبه چشمی زانوی آسیب دیده داشت ولی در مسائل ملی دهان ما بسته است. او با زانوی آسیب دیده به تیم ملی امید رفته و مشخص نیست وضعیتش چطور می شود.»

مظلومی درباره جدایی کرار و احتمال بازگشت مجتبی جباری گفت: «کرار را خوب کنترل کردم ولی بعضی مسائل از عهده ما خارج بود. درباره جباری هم صحبتی نکردیم. اگر او بخواهد در ایران بازی کند قدمش را روی چشم مان می گذاریم.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=176435

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر