1

داوری که استقلال نیمی از بازی‌هایش را با او نبرده است +جدول

  • کد خبر : 177529
  • ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۸:۵۷

استقلال طی ۱۰ دیداری که قضاوت آنها برعهده حسین زرگر بوده ۵۰ درصد بازی‌های مذکور را برده و نتیجه ۳ تای آنها را واگذار کرده است.

آبی‌ها می‌گویند اگر محسن قهرمانی در آخرین روز قضاوتش،‌ از خطای دقیقه ۸۹ مدافعان تراکتورسازی روی خسرو حیدری نمی‌گذشت استقلال حالا مانند خوزستانی‌ های آبی‌ پوش ۳۲ امتیاز داشت.

استقلالی‌ها قبل از آغاز بازی امروز خود برابر تراکتورسازان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اطلاعیه دادند که مبادا مثل دیدار با تبریزی‌ها در ایستگاه ۱۴ لیگ برتر یا تقابل‌شان با صبا (هفته ۱۵) از داوری‌ها ضربه بخورند.

بعد نوبت به تراکتورسازان رسید که از زبان مدیر روابط‌عمومی باشگاه‌شان شنیده شود: «استقلال چطور پیش‌بینی بروز اشتباه را کرده است؟ تراکتورسازی خودش بارها از اشتباهات داوری متضرر شده و حتی قهرمانی را به همین خاطر از دست داده است و…»

داوری که استقلال نیمی از بازی‌هایش را با او نبرده است +جدول

* زرگر و ناکامی‌های استقلال

به گزارش مشرق، داور دیدار حساس استقلال و تراکتورسازی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی سید حسین زرگر است. داوری که استقلالی‌ها این اواخر در روز قضاوت‌هایش رنگ پیروزی را ندیده‌اند.

زرگر اولین‌بار در ایستگاه ۳۱ لیگ دوازدهم یکی از بازی‌های استقلال را سوت زد. جمعه ۲۳ فروردین ۹۲ زرگر دیدار استقلال و گهر را قضاوت کرد که از قضا با گل‌های نکونام و آندره به کام آبی‌ها تمام شد. ۲ سال و ۸ ماه و ۱۰ روز قبل نخستین قضاوت این داور برای استقلالی‌ها به دلیل محرومیت هواداران آبی، بی‌تماشاگر برگزار شد.

حسین زرگر پس از آن ۹ مرتبه دیگر بازی‌های استقلال در لیگ‌های سیزدهم تا پانزدهم را سوت زد.

استقلالی‌ها در لیگ سیزدهم گسترش و فولاد را شکست دادند اما به نفت باختند و برابر مس یک – یک متوقف شدند در شرایطی که قاضی دیدارهایشان حسن زرگر بود. آبی‌ها در لیگ چهاردهم نیم‌فصل اول خوبی را با ثبت دو پیروزی مقابل راه‌آهن (۲ بر یک) و ملوان (۳ بر یک) سپری کردند اما در نیم‌فصل دوم ورق برگشت.

این‌بار استقلال در هفته‌های قضاوت زرگر نه تنها پیروز نشد که اول به نفت (هفته ۲۳) یک – صفر باخت و بعد برابر تراکتورسازان (هفته ۲۹) – پیش چشم هوادارانش – یک بر ۴ شکست خورد.

زرگر آخرین‌بار در لیگ جاری دیدار استقلال برابر راه‌آهن (هفته هفتم) را قضاوت کرد تا آبی‌ها در سومین بازی پی‌درپی سوت‌زدن‌های او رنگ پیروزی را نبینند و به تساوی ۳-۳ مقابل راه آهن ۱۰ نفره رضایت دهند. دیداری که ۳ پنالتی هم داشت و سهم شاگردان مظلومی ۲ تا بود.

به این ترتیب استقلال از پنجشنبه ۲۱ اسفند ماه سال ۹۳ به بعد یعنی ۹ ماه و ۱۰ روز قبل تاکنون سه مرتبه در روز قضاوت‌های زرگر باخته (۲) یا مساوی کرده تا امروز در چهارمین دیدار به فکر شکستن طلسم جدیش باشد.

استقلال طی ۱۰ دیداری که قضاوت آنها برعهده حسین زرگر بود ۵۰ درصد بازی‌های مذکور را برد و نتیجه ۳ تای آنها را واگذار کرد. به این ترتیب ۵۶٫۶ درصد امتیازات ۱۰ دیدار یادشده را با ثبت ۵ پیروزی و ۲ تساوی به ثبت رساند.

* رابطه ژنرال و زرگر

تراکتورسازان یک بار در روز قضاوت حسین زرگر (یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۴) استقلال را ۴ بر یک شکست داده‌اند. قطعا این بهترین خاطره آنها از ۱۲ قضاوتی است که برایشان انجام داده است.

حسین زرگر نخستین‌بار در هفته‌ پایانی لیگ یازدهم دیدار تراکتورسازی و ملوان را سوت زد. دیداری که جمعه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۲ بر صفر با پیروزی شاگردان امیر قلعه‌نویی برابر شمالی‌ها به پایان رسید.

جالب اینکه اولین قضاوت زرگر در بازی‌های تراکتورسازان همراه بود با آخرین روز مربیگری قلعه‌نویی در تبریز و امروز ژنرال دوباره روی نیمکت تراکتورسازان نشسته تا بعد از ۳ سال و ۷ ماه و ۱۱ روز مجددا زرگر در شرایطی دیدار تبریزی‌ها را سوت می‌زند که قلعه‌نویی دوباره برگشته است. جالب‌تر اینکه این بار ژنرال مقابل استقلال قرار می‌گیرد و باید در پایان دیدار برنده از زمین خارج شود.

جدول تمام قضاوت‌های حسین زرگر در ادوار لیگ برای استقلال و تراکتورسازی

تیم

تعداد

قضاوت

برد

مساوی

باخت

گل‌زده

گل‌خورده

تفاضل

امتیاز

درصد

گرفتن امتیاز

استقلال

۱۰

۵

۲

۳

۱۶

۱۲

۴+

۱۷

۵۶٫۶۶

تراکتورسازی

۱۲

۵

۶

۱

۲۴

۱۳

۱۱+

۲۱

۵۸٫۳۳

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=177529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر