1

واکنش افشارزاده به اتهام دزدی از خانه جاسم کرار

  • کد خبر : 177925
  • ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

جاسم کرار شب گذشته با انتشار پست های جنجالی، حسابی برای استقلالی ها حاشیه درست کرد. پس از اینکه مسوولان باشگاه استقلال پاسخ این بازیکن عراقی را دادند او پست های اینستاگرامش را پاک کرد و طوری وانمود کرد که گویی هیچ اتفاقی رخ نداده است.

به نظر می رسد صحبت های افشارزاده در خصوص اینکه عده ای به این بازیکن خط می دهند تا علیه استقلال جوسازی کند درست باشد.

 

مدیرعامل استقلال در خصوص تهمت هایی که کرار به آنها زده است می گوید: در مورد عوض شدن قفل خانه و سیاه نمایی که کرار در صفحه اجتماعی خود آورده باید بگویم که این خانه در اجاره من به عنوان سرپرست باشگاه است و اجاره آن را هم خود باشگاه می دهد نه کرار که مدعی شده خودش اجاره آن را پرداخت می کند.

 

وقتی خانه به نام من اجاره شده پس مالک هم من هستم و این اختیار را دارم که از آن استفاده کنم. وقتی کرار کلید خانه را تحویل نداد باشگاه با حضور نماینده های حراست وزارت ورزش، بنگاه معاملات املاک قفل خانه را عوض کرده و این مسئله صورت جلسه شد. خانه را هم تحویل پروپیچ دادیم. در منزلی که کرار ساکن بود هیچ اموالی از او نبوده که بخواهد کسی را متهم به سرقت کند. خانه مبله تحویل او شده بود و این بازیکن از خودش چیزی نداشت و تمام لوازمش برای باشگاه بود.  کرار دنبال سیاه بازی است و قطعا عده ای در ایران خط می دهند تا علیه باشگاه جوسازی کند. او دیگر بازیکن استقلال نیست و به صورت توافقی جدا شده و هیچ حق و حقوقی از سوی استقلال به کرار تعلق نمی گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=177925

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر