1

حواشی پیرامون مدیران فوتبالی کشور دامن تیم ملی امید ایران را می‎گیرد

  • کد خبر : 178296
  • ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

عضو فراکسیون ورزش مجلس معتقد است معاونت ورزشی وزارت ورزش باید حواشی و بداخلاقی های صورت گرفته پیرامون مدیران فوتبالی کشور را در آستانه برگزاری مهم ترین رقابت های انتخابی المپیک، مدیریت کند.

 

حواشی پیرامون مدیران فوتبالی کشور دامن تیم ملی امید ایران را می‎گیرد
رحمت الله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به وجود برخی اختلافات در میان مسئولان فوتبالی کشور گفت: هم اکنون که در آستانه دور نهایی رقابت های انتخابی المپیک قرار داریم،‌ دامن زدن به اختلافات باعث تضعیف روحیه بازیکنان و به چالش کشیده شدن مسابقات می شود.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: این موضوع که برخی مربیان،‌ مدیران و عوامل کادری تیم ملی،‌ فدراسیون و مسئولان وزارت ورزش در برهه های حساس با یکدیگر اختلاف پیدا می کنند و آن را به بطن رسانه ها می کشانند حکایت از سوءمدیریت مسئولان ارشد ورزشی دارد.

وی افزود: بعضا بداخلاقی مسئولان ورزشی در حالی صورت می گیرد که خود آنها به عنوان الگوی بازیکنان محسوب می شوند لذا در شرایطی که این مسئولان سر مسائل جزئی و اختلافات شخصی دست به برخی اقدامات ناشایست می زنند دیگر نمی توان انتظاری از حفظ اخلاق در بازیکنان داشت.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نهم ادامه داد: معمولا تیم های ملی یک روانشناس در کنار تیم خود دارند تا زمینه های حفظ روحیه را برای آنها فراهم کند اما در این شرایط مسئولان ورزشی کشور و مسئولان تیم ها به راحتی باعث می شوند افکار بازیکنان مغشوش شده و به جای بازی و مسابقات متوجه رفتار مسئولان خود شود.

نوروزی در ادامه، مسئولیت مدیریت رفتار مدیران ورزشی را متوجه وزارت ورزش و جوانان دانست و گفت: به نظر می رسد معاونت ورزشی وزارت ورزش باید برای این شرایط راهکاری بیاندیشد چرا که این مسأله صرفا درباره تیم ملی امید رخ نداده و در سایر ورزش ها نیز مشهود است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم های ملی پهلوانانی هستند که به فرموده مقام معظم رهبری سفیران هویت ایران اسلامی محسوب می شوند از این رو قبل از بازیکنان،‌ سرمربیان، مربیان و سایر مدیران ورزشی باید نسبت به حفظ اخلاق و دوری از حواشی اقدام کنند.

به گزارش خانه ملت، در شرایطی که تیم ملی فوتبال امید ایران به دنبال کسب سهمیه از دور نهایی رقابت های انتخابی المپیک ریو عازم قطر است سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران به علت حضور رئیس فدراسیون فوتبال، در مراسم بدرقه تیمش حضور نیافت./

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=178296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر