6

مجلس همراهی لازم با دولت برای حل مشکلات دارد/ بیشتر وزرای پیشنهادی رای می‌آورند

  • کد خبر : 356277
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

نماینده نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر وزرای پیشنهادی در صحن علنی پارلمان برای تصدی وزارتخانه‌های مربوطه رای خواهند آورد.

مجلس همراهی لازم با دولت برای حل مشکلات دارد/ بیشتر وزرای پیشنهادی رای می‌آورند

رحمت الله نوروزی نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه فضای عمومی نسبت به وزرای پیشنهادی فضای خوبی است،گفت: اکثر وزرای پیشنهادی در صحن علنی پارلمان برای تصدی وزارتخانه‌های مربوطه رای خواهند آورد.

وی با بیان اینکه وزرای پیشنهادی براساس برنامه‌هایی که رئیس‌جمهور برای پیش‌برد اهداف و برنامه‌هایی که دارد انتخاب شده‌اند و برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی شده‌اند، ادامه داد: بالاخره هر فردی دارای نقاط ضعف و قوت است، اما امیدواریم که افراد معرفی شده پس از اخذ رای اعتماد از مجلس با هماهنگی‌های لازم مشکلات مردم را حل کنند.

نماینده نطنز در مجلس با تاکید بر اینکه مجلس با دقت سوابق و برنامه‌های وزرای پیشنهادی را بررسی و براساس شایستگی به آن‌ها رای اعتماد خواهد داد، عنوان کرد: امیدوارم نتیجه کار این شود که با وحدت و انسجام قوا بتوانیم مشکلاتی که در کشور وجود دارد را رفع کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید براینکه بنای مجلس تعامل با دولت آقای رئیسی است، اظهار داشت: قطعا برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم مجلس همراهی لازم را با دولت خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=356277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر