1

هنوز از ماجرای سوشا متحریم / اگر به اعتبار باشگاه پرسپولیس لطمه نزند، آن را حل می کنیم

  • کد خبر : 178442
  • ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: «از ابتدای فصل تا به امروز مشکلات بزرگتر از ماجرای سوشا مکانی را حل کرده‌ایم.»

بازداشت سوشا مکانی آنقدر عجیب و غیرمنتظره است که باورش برای کمتر کسی پذیرفتنی است. چند روز پیش عکس هایی از دروازه بان پرسپولیس در شبکه های اجتماعی پخش شد که این بازیکن را مجبور کرد با انتشار بیانیه ای اعلام کند موبایلش را دزدیده اند و این عکس ها را پخش کرده‌اند.

این پایان کار نبود و او که برای حل مشکلش به حراست فدراسیون فوتبال رفته بود دیروز هم در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت تا توضیحاتی در مورد پخش عکس‌های خصوصی‌اش بدهد اما در میان تعجب همگان دروازه‌بان سرخ پوشان بازداشت شد.

شنیده ها حاکی از آن است که سوشا به دلیل داشتن شاکی خصوصی دستگیر شده اما آنچه به نظر می رسد احتمال فسخ قرارداد سوشا است، موضوعی که مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس آن را تایید کرده و گفته قرارداد سوشا مکانی یکطرفه فسخ خواهد شد.

قطعا جواب معمای رفتن یا ماندن مکانی از پرسپولیس را اعضای هیات مدیره باشگاه بهتر می‌دانند. حسین عبدی سخنگوی باشگاه در پاسخ به این سوال که ماجرای زندانی شدن سوشا پایان کار او در پرسپولیس است یا باشگاه گلر خود را حفظ می‌کند، گفت: «ما هنوز متحیر از اتفاقی که رخ داده هستیم. اول باید بدانیم به چه دلیل مکانی بازداشت شده است بعد به دنبال راه‌های ماندن یا رفتن او خواهیم بود. قطعا اگر این ماجرا حل شدنی باشد و به نام و اعتبار باشگاه پرسپولیس لطمه نزند، این مشکل را برطرف می‌کنیم.»

وی افزود: «موضوع سوشا مکانی را باید از جمیع جهات مورد تحقیق و بررسی قرار داد. او دروازه‌بان اول تیم است و با توجه به جدایی ایمان صادقی در خصوص ماندن یا رفتن سوشا نیاز به نظر سرمربی تیم داریم. برانکو در تعطیلات است و منتظریم جواب خود را درباره این ماجرا بدهد.»

عبدی همچنین تاکید کرد: «تا زمانی که مشخص شود اصل ماجرا چیست بسیاری از حرف‌هایی که در حال حاضر می زنیم شاید بیهوده باشد. صبر بهترین راه برای حل این مشکل است. از ابتدای فصل تا به امروز مشکلات بزرگتر از این را حل کرده‌ایم و این مشکل هم حل خواهد شد. وحدت و همدلی که امروز در مجموعه باشگاه پرسپولیس وجود دارد عامل موفقیت‌مان در هفته‌های اخیر بوده و پس از این هم نتایج خوب‌‌مان ادامه خواهد یافت.»

آنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=178442

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر