1

تشکیل ائتلاف روسیه، عراق و سوریه به رهبری ایران مقابل مثلث آمریکا، آل‌سعود، اسرائیل

  • کد خبر : 179166
  • ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

سردار رحیم صفوی با بیان اینکه جنوب غرب آسیا شرایط ویژه‌ای دارد، گفت: ائتلاف آمریکا، آل‌سعود و اسرائیل در منطقه ناامنی بوجود آورده‌اند که در مقابل این ائتلاف، ائتلافی به رهبری ایران، روسیه، لبنان، سوریه و عراق تشکیل شده است.

سردار سرلشکر رحیم صفوی پیش از ظهر امروز در مراسم ختم سردار فولادگر از مهاجرین الی الله در حادثه منا، با اشاره به اوضاع منطقه و جهان گفت: سیاست‌های آل سعود تحت تأثیر رژیم صهیونیستی و این رژیم بیشتر از آمریکا به دنبال آن است که منطقه را به ناامنی و ناآرامی و آشوب و هرج و مرج بکشاند.

وی افزود: در مقابل ما به دنبال حفظ آرامش در منطقه و کشور و حل مشکلات اقتصادی داخلی خواهیم بود.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به دستگیری ۱۰ تفنگدار آمریکایی در نزدیکی جزیره فارسی، بیان داشت: فعلاً در کشور نیاز به آرامش داریم و قصد داریم قضیه شناورهای توقیف شده آمریکایی را هم در همین راستا حل کنیم.

سردار صفوی با بیان اینکه جنوب غرب آسیا شرایط ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: ائتلافی متشکل از آمریکا، آل‌سعود و اسرائیل در منطقه، کشورهای سوریه، عراق و یمن را به خاک و خون کشیده‌اند که در مقابل این ائتلاف، ائتلافی به رهبری ایران، روسیه، لبنان، سوریه و عراق تشکیل شده است.

وی با گریز به سیاست‌های آل‌سعود در منطقه گفت: اینکه آل‌سعود نه تنها در سوریه و عراق، بلکه مردم مظلوم یمن را مدت‌ها است به خاک و خون کشانده، بی‌شک ناشی از تأثیرپذیری آن‌ها از سیاست رژیم صهیونیستی و باید مراقب این سیاست‌ها و این تأثیرپذیری بود.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در ادامه اضافه کرد: بیشترین نفرات را رژیم سعودی برای داعشی‌ها به سوریه فرستاد و باعث کشته و زخمی شدن هزاران نفر از مردم سوریه و آوارگی هزاران نفر از مردم این کشور و کشور عراق شده است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد تنش بین آل سعود و ایران است و این موضوع، هوشیاری مسئولان سیاسی کشور را می‌طلبد، چراکه ناامنی‌ها به نفع صهیونیست‌ها و آمریکائی‌ها تمام خواهد شد.

فارس /سردار صفوی با ابراز ناراحتی از فقدان سردار فولادگر این یار صدیق انقلاب اسلامی، گفت: فقدان آن پاسدار مؤمن که سالیانی درازی در لباس پاسداری در سپاه خدمتگزاری صادقانه داشت، ضایعه جبران‌ناپذیر است که جز با صبر و پناه بردن به ایزد منان التیام نمی‌یابد.

وی در پایان افزود: تلاش بی‌وقفه در مسندهای مختلف در سپاه از یک‌سو و حضور در سنگر داخلی و خارج از کشور و کارهای علمی، گویای خستگی‌ناپذیری آن مرحوم بود.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=179166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر