3

دو راه برای پایان دادن به درگیری نظام سلطه با ایران

  • کد خبر : 18077
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۲

مدیر موسسه کیهان گفت: در دو حالت درگیری نظام سلطه با انقلاب اسلامی خاتمه پیدا می‌کند، اول این که ما دست از حاکمیت اسلام ناب برداریم و دین را از سیاست جدا کنیم و دوم این که نظام سلطه دست از خوی استکباری خود بردارد. به گزارش خبرگزاری مهر، حسین شریعتمداری که در ششمین همایش […]

مدیر موسسه کیهان گفت: در دو حالت درگیری نظام سلطه با انقلاب اسلامی خاتمه پیدا می‌کند، اول این که ما دست از حاکمیت اسلام ناب برداریم و دین را از سیاست جدا کنیم و دوم این که نظام سلطه دست از خوی استکباری خود بردارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین شریعتمداری که در ششمین همایش علمی روحانیون قرارگاه سخن ‌می‌گفت، ظلم‌ستیزی، محصور نبودن به مرزهای جغرافیایی و در قلب‌ها جای داشتن را از خصوصیات اسلام ناب توصیف کرد و گفت: علت اصلی دشمنی آمریکا و سایر مستکبران با انقلاب اسلامی از زمانی شروع شد که اسلام ناب محمدی از لا‌به‌لای کتاب‌ها و ذهن‌ها بیرون کشیده شد و به کرسی حاکمیت نشست.

شریعتمداری افزود: کانون قدرت ملت ایران اسلام نابی است که بر کرسی حاکمیت نشسته است و دشمن امروز این کانون قدرت را هدف قرار گرفته است و باید یا اسلام ناب را از کرسی حاکمیت پایین بکشد که نمی‌تواند یا در مفاهیم و آموزه‌های آن دست‌کاری کند و این همان موضوع جنگ نرم است.

وی ادامه داد: در دو حالت درگیری نظام سلطه با انقلاب اسلامی خاتمه پیدا می‌کند، اول این که ما دست از حاکمیت اسلام ناب برداریم و دین را از سیاست جدا کنیم و دوم این که نظام سلطه دست از خوی استکباری خود بردارد و از آنجا که هیچ‌کدام از این دو حالت در افق پیش روی دیده نمی‌شود درگیری با نظام سلطه همچنان ادامه دارد.

شریعتمداری با تأکید بر ریشه داشتن بیداری اسلامی و انقلاب‌های منطقه در انقلاب اسلامی ایران، اسلامی ‌بودن، ضد استکباری بودن و مردمی بودن را از ویژگی‌های انقلاب‌های منطقه توصیف کرد و گفت: این سه ویژگی دقیقاً همان ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر