1

هواداران استقلال مرا شوکه کردند / نظری در مورد بازگشتم به این تیم ندارم

  • کد خبر : 182234
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه حضور این همه هوادار من را متعجب کرد، گفت: «انتظار نداشتم این تعداد هوادار در ورزشگاه حضور داشته باشند.»

جاسم کرار هواداران استقلال مرا شوکه کردند / نظری در مورد بازگشتم به این تیم ندارمجاسم کرار با ابراز رضایت از عملکرد همبازی های سابقش در دیدار استقلال با گسترش فولاد اظهار داشت: «بازی خوبی را از استقلال شاهد بودم. اگر چه در دقایق پایانی به ورزشگاه آمدم ولی در همان دقایق هم استقلال بازی خوبی از خود ارائه داد و توانست به یک برد شیرین دست پیدا کرده و تا آنجا که اطلاع دارم به صدر جدول برسد. امیدوارم استقلال بتواند در پایان لیگ به قهرمانی برسد.»

هافبک پیشین استقلال در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه نیز خاطرنشان کرد: «انتظار چنین حضوری را از تماشاگران نداشتم و فکر می کنم تنها در دربی ها بود که تماشاگران زیادی به ورزشگاه می آمدند.»

کرار گفت: «فکر می کردم که وقتی وارد ورزشگاه شوم شاید ۵ یا ۶ هزار نفر را در استادیوم ببینم، اما با دیدن آن همه تماشاگر به ناگاه شوکه شدم و حس بسیار خوبی پیدا کردم، چون مدت ها بود که در بازی های استقلال که در آن حضور داشتم چنین تعداد تماشاگری را ندیده بودم.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا از حضور در تیم نفت عراق راضی هستی یا خیر؟ تصریح کرد: «شرایط خوب است و تیم خوبی هم داریم و تلاش می کنیم که در مسابقاتی که در پیش رو داریم موفق باشیم.»

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که آیا دوست داری باز هم به استقلال باز گردی یا خیر؟ توضیح داد: «در این خصوص صحبتی نمی کنم و الان تمام تمرکزم برای موفقیت در تیم نفت عراق است و امیدوارم با این تیم بتوانیم به موفقیت دست یابیم.»

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182234

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر