2

ذوالفقارنسب: در شأن وزارت نفت نیست که تیم نفت تهران را واگذار کند

  • کد خبر : 183255
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۷:۰۶

عضو شورای عالی ورزش وزارت نفت گفت: در شأن وزارت وزارت ورزش نیست که با توانمندی‌های اقتصادی، مدیران ارشد و همین طور مدیران فوتبالی که دارد، تیم نفت تهران را واگذار کند.

بیژن ذوالفقارنسب ذوالفقارنسب: در شأن وزارت نفت نیست که تیم نفت تهران را واگذار کندبیژن ذوالفقارنسب در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص احتمال واگذاری باشگاه نفت تهران به نهادی دیگر و یا برخی از افراد اظهار داشت: فکر می‌کنم در شأن وزارت نفت نیست که با توانمندی‌های اقتصادی، مدیران ارشد و همین طور مدیران فوتبالی که دارد، تیم ریشه دار و بازیکن ساز نفت تهران را واگذار کند؛ تیمی که در دوران حیات خود و به‌ویژه در دو سال اخیر باعث افتخار خانواده‌های تحت پوشش وزارت نفت و حتی فوتبال ایران بوده است.

وی افزود: در حال حاضر باشگاه نفت با مشکلات جدی مالی دست و پنجه نرم می‌کند و باید هرچه سریعتر از وضعیت فعلی خارج شود. تیم نفت با همه مشکلاتی که دارد، هنوز هم در این فصل از شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برخوردار است. البته ما به این موضوع اشراف داریم که در حال حاضر محدودیت‌های مالی در وزارت وجود دارد اما راهکارهای قانونی هم برای کمک به تیم نفت وجود دارد.

عضو شورای عالی ورزش وزارت نفت تأکید کرد: شخصاً به عنوان یکی از اعضای شورای عالی وزارت نفت مخالف واگذاری این تیم به نهادی دیگر هستم، چه برسد به شخص یا افراد.

ذوالفقارنسب تصریح کرد: با توجه به اطلاعاتی که دارم، می‌دانم که قوانین و مقررات در وزارت نفت بیشتر از سایر نهادها رعایت می‌شود اما با توجه به اینکه فقط حدود ۲ ماه دیگر تا پایان لیگ باقی مانده باید با تدبیر راهکارهای قانونی اندیشید که به تیم کمک شده و زمان از دست نرود. البته در این بین مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم هم باید با کمی صبر بیشتر و اتخاذ راهکارهای منطقی کمک کنند تا این مشکلات سپری شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=183255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر