1

مرور آمار مدافع جدید “پرسپولیس”: خیلی آرام، خیلی آهسته

  • کد خبر : 191689
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷

بازیکنی که اصرار دارد مثل نامش آرام، آهسته و با ثبات جلو برود. مسیری که ادامه آن در پرسپولیس با وجود انصاری و گولچ، کار سختی خواهد بود.

زندگی محمد آرام‌طبع آهسته و پیوسته جلو می‌رود. آنقدر آهسته که تا سن ۲۷ سالگی در لیگ یک بازی کند و آنقدر پیوسته، که در ۳۱ سالگی به پیراهن پرسپولیس برسد.
محمد آرام طبع مرور آمار مدافع جدید "پرسپولیس": خیلی آرام، خیلی آهسته

۴ سهمیه لیگ برتری پرسپولیس در نقل و انتقالات صرف خرید ستاره‌هایی مثل بیرانوند، سیدجلال، انصاری و امیری شد. پرسپولیسی‌ها برای دو سهمیه دیگرشان هم رویای ترابی، مهرداد محمدی، شجاع خلیل‌زاده یا کاوه رضایی را داشتند اما ناگهان محمدامین آرام طبع سر از این باشگاه درآورد. سعید آقایی گزینه اول پرسپولیس برای پست دفاع چپ قراردادش را با تراکتورسازی تمدید کرده و برانکو که برای بردن محمد انصاری به پست مدافع میانی احتیاج زیادی به یک مدافع چپ داشت،‌ سراغ دفاع ۳۱ ساله صبا رفت.

 

آرام طبع تا ۲۷ سالگی، در لیگ آزادگان بازی می‌کرد و سابقه‌ای در لیگ برتر نداشت. دو فصل اول حضور او در صبا هم با توفیق زیادی همراه نبود اما لیگ چهاردهم و پانزدهم زندگی او را عوض کرد. بازیکنی که تا ۲۹ سالگی نتوانسته بود جایگاه ثابتی در لیگ برتر داشته باشد، حالا باید در پرسپولیس مدعی برانکو به میدان برود.

 

لیگ چهاردهم، آرام طبع در ۲۶ بازی از ۳۰ بازی صبا به میدان رفت و مهره ثابت تیمش بود. فصل پیش این آمار بهتر شد و به ۳۰ مسابقه از ۳۰ مسابقه، یعنی صددرصد بازی‌های صبا رسید. آرام طبع بیش از نود درصد بازی‌ها بازیکن فیکس صبا بود. با این وجود، آمار آرام طبع در کارهای تهاجمی قابل توجه نیست و او در این دو فصل، سالی یک پاس گل داده است. بازیکنی که اصرار دارد مثل نامش آرام، آهسته و با ثبات جلو برود. مسیری که ادامه آن در پرسپولیس با وجود انصاری و گولچ، کار سختی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=191689

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر