4

بیداری اسلامی موجب کاهش نفوذ آمریکا در منطقه شد

  • کد خبر : 20285
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۸

معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: بیداری اسلامی موجب تقویت اسلام انقلابی، اسلام سیاسی و مقاومت اسلامی در بین ملت‌ها شده است. حمیدرضا ترقی  که در اجلاس دبیران استان‌ها و شهرستان‌های حزب موتلفه اسلامی در مشهد مقدس سخن می‌گفت، با اشاره به بیداری اسلامی منطقه با رد این ادعا که خیزش‌های منطقه پروژه آمریکایی […]

معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: بیداری اسلامی موجب تقویت اسلام انقلابی، اسلام سیاسی و مقاومت اسلامی در بین ملت‌ها شده است.

حمیدرضا ترقی  که در اجلاس دبیران استان‌ها و شهرستان‌های حزب موتلفه اسلامی در مشهد مقدس سخن می‌گفت، با اشاره به بیداری اسلامی منطقه با رد این ادعا که خیزش‌های منطقه پروژه آمریکایی است، اظهار داشت: صرف نظر از نگاه تیزبین و دور اندیشانه رهبر معظم انقلاب اسلامی که آنرا اسلامی می‌دانند، مواضع متناقض و زیگزاکی آمریکایی‌ها در تحولات منطقه کاملا غافلگیرانه و غیر مترقبه است و واشنگتن هیچ نقشه از قبل طراحی شده‌ای برای آن نداشته است.

ترقی افزود: رخدادهای ناشی از بیداری اسلامی منافع آمریکا را به خطر انداخته و به ضرر آمریکا تمام شده است. مهره‌های گوش به فرمان آمریکا یکی پس از دیگری سرنگون می‌شوند و به قدرت نفوذ آمریکا آسیب جدی وارد شده است.

معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: با هیچ منطقی سازگاری نیست که آمریکا آن همه سرمایه‌گذاری برای تحکیم پایگاه خود در منطقه را به باد فنا دهد.

وی درباره آثار بیداری اسلامی بر منطقه و جهان بیان داشت: این بیداری زلزله‌ای در فضای سیاسی خاورمیانه و شمال آفریقا ایجاد کرده و دگرگونی‌های وسیعی را در صحنه سیاست جهانی و مناسبات منطقه‌ای و بین‌المللی پدید آورده است.

ترقی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی موجب کاهش نفوذ آمریکا در منطقه و گسترش تنفر و ضدیت ملت‌ها با آمریکا شد، این بیداری با گرایش به احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین کاملا ضد اسرائیلی و علیه توسعه طلبی و موجودیت اسرائیل است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه تصریح کرد: بیداری اسلامی موجب تقویت اسلام انقلابی، اسلام سیاسی و مقاومت اسلامی در بین ملت‌ها شده است.

وی در ادامه درباره وظایف مسلمانان در قبال بیداری اسلامی گفت: اکنون بیداری اسلامی در کشورهای تونس، مصر و لیبی به سمت ثبات نسبی پیش رفته و کشورهای یمن، بحرین و عربستان هنوز راه طولانی تا پیروزی دارند.

ترقی تاکید کرد: سرایت الگوی بیداری اسلامی به اسپانیا، اروپا و آمریکا تبدیل به جنبش وال استریت شده که موج سوم اسلام خواهی در جهان است.

معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: امروز ملت‌های اسلامی منطقه و ملت‌های اروپایی بخوبی می‌فهمند که چه نظام و حکومتی را می‌خواهند و چه حکومتی باید جایگزین برای آن‌ها باشد/مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر