3

نماینده‌ولی‌فقیه:جمهوری اسلامی با مردم آمریکا هیچ مشکلی ندارد

  • کد خبر : 203663
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵

نظام جمهوری اسلامی ایران با مردم آمریکا هیچ مشکلی ندارد و اگر مردم ما مرگ بر آمریکا می گویند در واقع مرگ بر نظام حاکم بر آن کشور است

 نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با مردم آمریکا هیچ مشکلی ندارد و اگر مردم ما مرگ بر آمریکا می گویند در واقع مرگ بر نظام حاکم بر آن کشور است.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان اظهار داشت: براساس آیات قرآن کریم و فرامین الهی که ما را نسبت به دلدادگی، دوستی و محبت با استکبار نهی کرده و مقابله با ظلم و ظالم را امر فرموده مرگ بر آمریکا می گوییم.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: مخالفان راهپیمایی و مرگ بر آمریکا استدلال می کنند که ما برای مبارزه با آمریکا استراتژی مکتوب نداریم و چرا یک کار بی پایه و بی اساسی را انجام بدهیم.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: جواب این نوع نگرش این است که مبارزه با آمریکا مبتنی بر اصل مقاومت، نه شرقی نه غربی، دوری از استکبار جهانی و نرفتن زیر یوغ مستکبران است.
عضو خبرگان رهبری بیان کرد: کسانی که می گویند مرگ بر آمریکا نگوییم مگر ندیدند که حاکمان آمریکایی چه بلاهایی بر سر کشور ما چه قبل از انقلاب و چه بعداز انقلاب آوردند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: آمریکایی ها صدام ملعون را تا بن دندان مسلح کردند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرد و در این راه از تمام توان خود برای تجهیز رژیم بعث علیه مردم و کشور ما استفاده کردند.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: چرا بعضی ها مخالف مرگ بر آمریکا گفتن هستند مگر کودتای۲۸ مرداد، قضیه طبس، ترور دانشمندان هسته ای و تحریم های ظالمانه آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی را ندیدند.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: آمریکا هیچ گاه دست از دشمنی با ملت ایران برنداشته و از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران دریغ نمی کند.

منبع: ایرنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر