1

ذوالنور: اصولگراها چاره‌ای جز تشکیل شورای داوری ندارند

  • کد خبر : 204090
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴

عضو جبهه پایداری: رای نیاوردن نامزدهای اصولگرا در دوره‌های قبل به‌خاطر تشتت آرا بود

عضو فراکسیون ولایت مجلس گفت: کاندیدای اصولگرایان برای سال آینده اگر با معیار رای آوری و محبوبیت انتخاب شود شانس برنده شدن خواهد داشت.

مجتبی ذوالنور با اشاره به اینکه تعدد کاندیدای اصولگرا در سال ۹۶ خطری برای این جریان است، به خبرنگار خبرآنلاین گفت: جبهه اصولگرایی شامل چندین تشکل سیاسی است که هر کدام ممکن است کاندیدا و نظرات مورد نظر خودشان را داشته باشند، بذا برای رسیدن به یک تصمیم واحد، چاره ای جز تشکیل شورای داوری وجود ندارد.

وی اظهار داشت:ممکن است در شورای داوری اختلافات زیاد باشد ولی تصمیم  شورای داوری با اختلافات احتمالی صائب تر از این خواهد بود که بدون شورای داوری به تصمیمی برسند چرا که تعدد کاندیداها در آن شرایط خیلی بیشتر است. آن چیزی که سم مهلک برای هر جریان سیاسی است تفرق و تشتت است بنابراین هرچه این تفرق و تشتت کم شود به نفع جریان اصولگرا است .

ذوالنور در رابطه با  سخنان مطرح شده مبنی بر اینکه اصولگرایان با کاندیدای درجه دوم و سوم در انتخابات ۹۶ حضور می یابند و توان رقابت با روحانی را ندارند، گفت: اگر اصولگرایان به یک کاندیدا برسند و انتخاب آن کاندیدا نیز مبتنی بر معیارهایی چون محبوبیت و رای آوری باشد قطعا می توانند در این دوره برنده انتخابات شوند، حتی اگر این کاندیدا دست دوم و سوم باشد.

وی تصریح کرد: در دوره گذشته عدم محبوبیت و عدم توان رای آوری آقایان مطرح نبود بلکه رای نیاوردن آنها محصول تفرق و تشتت بود ،ممکن است کسی بگوید رای جلیلی و قالیباف باهم ۱۲میلیون می شد و اگر با هم وحدت می کردید یکی از این آقایان رای می آورد، یا بگویند که اگر هم وحدت می کردید رای تان کمتر از روحانی بود. جواب ما به این افراد این است که متفرق شدن اصولگرایان باعث شد که جمعیتی که به وحدت نگاه می کردند حجت را بر خود تمام کنند که وقتی اصولگرایان به وحدت نرسیده اند و چند کاندیدا دارند دیگر با اختیار خودمان انتخاب می کنیم و چون آقای روحانی لباس روحانیت پوشیده بودند و از نظر آنها بیان وی ملایم است از وی حمایت کردند.

نماینده مردم قم در خانه ملت تصریح کرد: اگر اصولگرایان یک جبهه می شدند می توانستند حجت باشند و آن رای سراغ آقای روحانی نرود.اگر وحدت در جبهه اصولگرایی اتفاق بیفتد دیگر کسی از اصولگرایان سراغ آقای روحانی نخواهند رفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=204090

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر