3

هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولتی در انتخابات را ندارد

  • کد خبر : 20925
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۱

بی شک مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک بار دیگر با حضور گسترده در پای صندوقهای رای باعث تقویت و اتحاد در کشور و موجبات سرافکندگی دشمنان اسلام را مهیا خواهند کرد. عباس دست باز بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری و معارفه معاون فرماندار شهرستان پارس آباد اظهار داشت: شهروندان استان […]

بی شک مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک بار دیگر با حضور گسترده در پای صندوقهای رای باعث تقویت و اتحاد در کشور و موجبات سرافکندگی دشمنان اسلام را مهیا خواهند کرد.

عباس دست باز بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری و معارفه معاون فرماندار شهرستان پارس آباد اظهار داشت: شهروندان استان باید در این انتخابات به افرادی رای دهند که به معنای واقعی اصلح و آشنا به درد مردم هستند.

وی مشارکت گسترده و حداکثری مردم در انتخابات را مایه یاس و ناامیدی دشمنان نظام دانست و ابراز امیدواری کرد در انتخابات پیش رو مردم، پرشورتر از دوره های گذشته حضور جدی و با شعور و نشاط خود را برای جهانیان به نمایش بگذارند.

معاون سیاسی استاندار اردبیل یادآور شد: بی شک مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک بار دیگر با حضور گسترده در پای صندوقهای رای باعث تقویت و اتحاد در کشور و موجبات سرافکندگی دشمنان اسلام را مهیا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی باید از تبلیغات رنگین و هزینه بر و از تخریب یکدیگر و سیاه نمایی و بزرگ نمایی مشکلات کشور پرهیز کنند، اضافه کرد: تبلیغات پرهزینه و رنگین تخلف بوده و با آن برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
انتخابات تجلی حضور مردم برای نظارت بر حکومت است

دست باز انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مهمترین و حساس ترین رخداد سیاسی کشور در سال جاری دانست و افزود: این انتخابات به دلیل اولین انتخابات بعد از فتنه سال ۸۸ و جنگ نرم علیه نظام، از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

وی انتخابات آتی مجلس را تجلی گاه حضور مردم برای نظارت بر حکومت دانست و افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، بیش از ۳۰ انتخابات در کشور برگزار شده که این نشان دهنده احترام و اتکای نظام به آرای مردم است.

دست باز زمان برگزاری انتخابات مجلس را ۱۲ اسفند ماه و تاریخ نام نویسی از نامزدها را سوم تا نهم دی ماه سال جاری عنوان کرد و ابراز داشت: باید در این انتخابات، قانون مداری و مشارکت حداکثری مد نظر فرمانداران، هیئتهای اجرایی و نظارت و مسئولان قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به هفته بسیج تصریح کرد: بسیجیان پرورش یافته مکتب عاشورا هستند و ما بیش از هر زمان دیگر محتاج کردار، بینش و تفکر بسیجی در جامعه هستیم.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی برگرفته از فرهنگ عاشورا است، خواستار استمرار تفکر و بینش بسیجی در جامعه شد و عنوان  کرد: این مجموعه در هر زمان و مکان که احساس تکلیف کردند وارد عمل شده و رسالت خود را به نحو احسن و بدون کوچک ترین خدشه انجام دادند.

هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولتی در انتخابات را ندارد

در این جلسه فرماندار پارس آباد نیز طی سخنانی با بیان اینکه مدیران از ورود به تبلیغات انتخاباتی و سیاسی خودداری کنند، متذکر شد: مدیران دستگاههای دولتی حق استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه نامزدهای انتخاباتی را ندارند.

ولی کریمی با اشاره به موفقیت سرشماری نفوس و مسکن در این شهرستان از مسئولان خواست با پیگیری مداوم روند اجرایی پروژه های نیم تمام و در حال احداث این شهرستان را تسریع کنند.

عملکرد مدیران صدا و سیمای مرکز اردبیل مغرضانه است
امام جمعه پارس آباد نیز با ابراز نارضایتی از نحوه پخش خبرهای این شهرستان از صدا و سیمای مرکز اردبیل شبکه “سبلان” گفت: به خاطر برخی مسایل، اخبار این شهرستان را بدون در نظر گرفتن اهمیت و ارزش آن یا اصلا پخش نمی کنند و یا به طور نامطلوب پخش می کنند.

حجت الاسلام ولی علوی با بیان اینکه عملکرد صدا و سیمای مرکز اردبیل برای این شهرستان مغرضانه است، از مدیران این مرکز خواست در این زمینه مشکلات را بررسی و مرتفع کنند.

در این جلسه، بیرامزاده، وحدتی، سیفی و صادق زاده به ترتیب به عنوان سرپرست شهرداری، رئیس ثبت احوال، رئیس شرکت نفت و مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان این شهرستان معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20925

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر