1

تساوی نتیجه‌ای عادلانه برای دیدار دو تیم شاهین بوشهر و سپاهان بود

  • کد خبر : 21815
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۳

سرمربی تیم فوتبال شاهین ضمن اعلام اینکه قاسمپور باید جنبه داشته باشد، گفت: تساوی نتیجه‌ای عادلانه برای دیدار دو تیم شاهین بوشهر و سپاهان بود.

سرمربی تیم فوتبال شاهین ضمن اعلام اینکه قاسمپور باید جنبه داشته باشد، گفت: تساوی نتیجه‌ای عادلانه برای دیدار دو تیم شاهین بوشهر و سپاهان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز کریمی پس از دیدار تیم‌های شاهین بوشهر و سپاهان که با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید، گفت: به نظر من این دیدار یکی از زیباترین بازی‌های رقابت‌های لیگ برتر تا به امروز بوده است و کمتر دیداری را مانند این بازی در لیگ شاهد بوده‌ایم.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در نیمه اول یک تعویض اجباری داشتیم و مجبور شدیم محسن حمیدی را که یکی از بازیکنان اصلی ما بود به دلیل مصدومیت از بازی بیرون بکشیم. قرار بود بازیکن جانشین حمیدی را به جای “ایوان پتروویچ” به بازی بیاورم چون در این بازی عملکرد ضعیفی داشت و بیشتر به تیم سپاهان کمک کرد.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر خاطر نشان کرد: سرعت بازی زیاد بود و با تعویض‌هایی که ما مجبور شدیم انجام دهیم، نتوانستیم فشاری را که مدنظرمان بود به سپاهان وارد کنیم. در عین حال به نظر من تساوی نتیجه عادلانه‌ای برای دیدار شاهین – سپاهان بود.

کریمی ضمن اعلام اینکه در حال حاضر مشکل تیم ما فقط مسائل مالی است، تاکید کرد: اگر در نیم فصل به تیم ما کمک مالی نشود مشکلات جدی پیدا خواهیم کرد. قطعا با حل مشکلات مالی دیگر کمبودی نخواهیم داشت.

وی در خصوص رقابت‌های جام حذفی نیز اظهار داشت: ما در رقابت‌های جام حذفی فقط بدنبال کسب عنوان قهرمانی هستیم و به غیر از این موضوع به چیز دیگری فکر نکرده و برای رسیدن به این مهم برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

کریمی در پاسخ به اظهارات ابراهیم قاسمپور که چندی در رسانه‌ها نسبت به بازگشت مربیان به اصطلاح منشوری به لیگ برتر اعتراض می کند، نیز گفت: هر فردی باید در حیطه کار خود صحبت و اظهارنظر کرده و قاسمپور باید جنبه داشته باشد!

سرمربی شاهین بوشهر در مورد وضعیت محسن خلیلی برای حضور در این تیم گفت: ما برای خرید خلیلی هیچ مشکلی نداریم به جز پول و امیدوارم در نیم فصل به باشگاه کمک شود زیرا در غیر اینصورت به مشکل برمی‌خوریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر