2

وام دانشجویی بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافته است

  • کد خبر : 22528
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۳

وام دانشجویی اعم از وام تحصیلی ، مسکن و استعدادهای درخشان نسبت به سال ۸۸ ، بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.

رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری گفت : وام دانشجویی اعم از وام تحصیلی ، مسکن و استعدادهای درخشان نسبت به سال ۸۸ ، بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.

‘کیوان مرادیان’ روز دوشنبه در مراسمی به مناسبت روز دانشجو و تجلیل از دانشجویان برتر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، افزود : تدابیر و برنامه ریزی مناسب برای ادامه روند افزایشی پرداخت تسهیلات بانکی دانشجویی ، اتخاذ شده است.

وی پرداخت شهریه را از مهم ترین مشکلات دانشجویان برشمرد و اظهار داشت : دانشجویان دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه پیام نور و علمی – کاربردی در سه سال آینده می توانند تمامی شهریه پرداختی را به صورت تسهیلاتی بانکی دریافت کنند.

رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم ارائه امکانات و تسهیلات مناسب به دانشجویان را از مهم ترین اولویت های این وزارتخانه اعلام کرد و گفت : در تلاش هستیم دانشجویان فقط دغدغه تحصیل ، پژوهش و خودسازی را داشته باشند و با آرامش به ادامه تحصیل بپردازند.

وی تعداد دانشجویان تحت پوشش وزارت علوم را بیش از ۵/۳ میلیون نفر اعلام کرد و افزود : برنامه ریزی برای ارائه تسهیلات بانکی به تمامی دانشجویان اعم از روزانه ، شبانه ، علمی -کاربردی ، غیر انتفاعی و پیام نور صورت گرفته است.

مرادیان روز ۱۶ آذر را نماد استکبار ستیزی دانشجوبان دانست و گفت : در شرایطی که استکبار بر تمامی کشور تسلط پیدا کرده بود ، دانشجویان علیه ظلم و فساد ستمشاهی اعتراض کردند.

وی به نقش مهم دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت : دانشجویان در پیشرفت ، تعالی و توسعه ایران اسلامی نقش بسیار مهمی داشتند و باید با فراگیری علوم ، این روند را با شتاب بیشتری ادامه دهند.

او راز موفقیت انقلاب اسلامی را الگوبرداری از قیام سالار شهیدان دشت کربلا دانست و افزود : روحیه مبارزه طلبی که برگرفته از این قیام است ، موجب شده تا قیام های مردمی در برخی از کشورهای اسلامی منطقه به نتیجه برسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22528

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر