2

درخواست برگرداندن هواپیمای جاسوسی ناشی از خوی استکباری آنهاست

  • کد خبر : 22651
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۵

اگر آمریکایی‌ها مدعی هستند که اشتباه شده است، باید عذرخواهی کنند.

آیت‌الله امامی کاشانی در نماز جمعه تهران، با اشاره ‌تجاوز ‌هواپیمای جاسوسی آمریکا به حریم هوایی ایران، در ابتدا با طرح سؤالی مبنی بر اینکه آیا این کار جرم است یا خیر؟ گفت: طبق قوانین بین‌المللی این یک تجاوز هوایی تمامیت ارضی کشور ما بوده است‌ بنابراین اگر آمریکایی‌ها مدعی هستند که اشتباه شده است، باید عذرخواهی کنند.

وی در همین زمینه افزود: روشن است که این یک هواپیمای جاسوسی بوده ‌و ورود آن به آسمان کشورمان یک جرم است.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: درخواست برگرداندن این هواپیمای جاسوسی به آمریکا ناشی از خوی استکباری آنهاست که خجالت‌آور و یک درخواست در کمال پررویی است، آنها باید از نظام جمهوری اسلامی ایران عذرخواهی ‌و از ملت ایران تقاضای بخشش کنند.

آیت‌الله امامی کاشانی خطاب به دولت آمریکا گفت: قرآن کریم در سوره ابراهیم آیه ۳۶ می‌فرماید: مکر ظالمان نسبت به مظلومان به دست خداوند می‌رود لذا خداوند این مکر ظالمان را به خود آنها برمی‌گرداند؛ در حقیقت اینها به خودشان مکر کردند ولی شعور ندارند و نمی‌فهمند.

وی افزود: ادعاهای حاکمیتی آمریکا به دلیل داشتن علم و تکنولوژی است، نه به کاربردن سیاست‌هایش. آمریکا از علم و تکنولوژی سوءاستفاده کرده ‌و در دنیا دست به جنایت، خونریزی، شکنجه زده ‌و در جهان بی‌اعتمادی را حاکم کرده است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: این هفته رهبر انقلاب فرمودند وحدت در جامعه و کشور و دل دادن مردم به نظام بسیار اهمیت دارد. سه چیز ملت را بزرگ می‌کند که آن سه، قانون خوب‌، وحدت ملت و ‌رهبری درست است. ما دیدیم در فتنه ۸۸ حضور مرم این مسئله فتنه را چگونه خنثی کرد و امیدوارم ‌که فریب خوردگان نیز به هوش آ‌مده باشند.

آیت‌الله امامی کاشانی متذکر شد: ما در آینده مسئله انتخابات مجلس را در پیش داریم و همه مستحکم گوش به فرمان و رهنمود‌های رهبری خواهیم داد. اگر چنین باشد، دشمن نمی‌تواند کاری کند؛ به خدا باید متکی بود و این را از خدا خواست که سایه امام زمان(عج) همچنان بر سر کشور ما باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر