2

حمله چهار ناشناس به دو دانشجوی مقطع کارشناسی‌ارشد

  • کد خبر : 23600
  • ۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۹:۴۰

دو دانشجوی مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین ۵ دی‌ماه مورد حمله چهار ناشناس در خارج از کوی این دانشگاه قرار گرفتند.

رییس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان گفت: دو دانشجوی مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان روز دوشنبه، ۵ دی‌ماه مورد حمله چهار ناشناس در خارج از کوی این دانشگاه قرار گرفتند.

عبدالعظیم آجیلی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره این حادثه گفت: این دو دانشجوی پسر در حالی که پس از آبیاری مزرعه، در حال بازگشت به دانشگاه بودند، مورد حمله این افراد قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این حادثه نزدیکی غروب در مزرعه دانشگاه واقع در فاصله ۱۰۰ تا ۱۵۰۰ متری از کوی رخ داده‌ است، افزود: به گفته دانشجویان این افراد در حالت عادی از نظر روانی قرار نداشتند.

رییس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان ادامه‌داد: یکی از این دانشجویان از ناحیه ۲ کتف و دیگری از ناحیه دست با چاقو مجروح شدند.

آجیلی با بیان اینکه دانشجویان برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز اعزام شدند، گفت: پس از این حادثه جلسه‌ای با فرماندار شهرستان تشکیل و جزییات حادثه برای وی شرح داده شد.

وی خواستار شد: با توجه به این که بیشتر دانشجویان ما را دختران تشکیل می‌دهند، امنیت بیشتری در اطراف دانشگاه با حمایت مسئولان ایجاد شود. ملاثانی اکنون به یک شهرستان تبدیل شده‌ است اما هنوز زیرساخت‌های لازم و ضروری را ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=23600

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر