2

ثبت نام هزار و ۶ نفر برای نمایندگی مجلس نهم در تهران

  • کد خبر : 23789
  • ۰۹ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۰

وزیر کشور با بیان اینکه ۵ هزار و ۲۸۳ نفر در سراسر کشور تا عصر روز جمعه داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی شدند از ثبت نام هزار و ۶ نفر برای نمایندگی مجلس در تهران خبر داد

وزیر کشور با بیان اینکه ۵ هزار و ۲۸۳ نفر در سراسر کشور تا عصر روز جمعه داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی شدند از ثبت نام هزار و ۶ نفر برای نمایندگی مجلس در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی محمد نجار وزیر کشور عصر روز جمعه با حضور در ستاد انتخابات کشور ضمن بازدید از روند بازدید داوطلبان نمایندگی مجلس اعلام کرد آخرین آمار از سراسر کشور تا ساعت ۱۷:۵۳ دقیقه حکایت از ثبت نام ۵ هزار و ۲۸۳ نفر دارد که از این میان ۳۹۰ نفر را بانوان شامل می شوند.

وزیر کشور ضمن تشکر از داوطلبان برای حضور پرشور در این انتخابات، از اصحاب رسانه نیز که اخبار ثبت نام داوطلبان را به دقت و در سطح وسیع پوشش داده اند تشکر کرد.

نجار بیشترین آمار مراجعه کنندگان برای ثبت نام را در استان تهران و به تعداد هزار و ۶ نفر عنوان کرد و گفت: رتبه بعدی متعلق به استان فارس است که ۳۵۰ نفر در این استان داوطلب نمایندگی مجلس شدند و استان بوشهر با ۳۷ نفر و خراسان شمالی با ۳۸ نفر کمترین مراجعه کنندگان برای ثبت نام در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را داشته اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=23789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر