1

نمایندگان شرکت های ژاپنی و چینی سفر به سرزمین های اشغالی را لغو کردند

  • کد خبر : 239215
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷

روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز (دوشنبه) گزارش داد که پس از تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای تعیین قدس به عنوان پایتخت جدید رژیم اشغالگر قدس، چندین شرکت ژاپنی و چینی سفر هیاتهای تجاری خود به این سرزمین را لغو کردند.

در حالی که شرکت های چینی و ژاپنی سفر خود را به سرزمین های اشغالی لغو کرده اند، سه روز پیش هیاتی از سوی رژیم آل خلیفه و در دهن کجی به مسلمانان راهی سرزمین های اشغالی شد و مورد استقبال گسترده مقامات رژیم صهیونیستی قرار گرفت.
براساس این گزارش، در ادامه جنبش جهانی برای تحریم تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای اعلام عمومی تعیین قدس به عنوان پایتخت جدید رژیم صهیونیستی، طی چند روز اخیر مقامات چندین شرکت بزرگ ژاپنی از جمله خودروسازی ‘تویوتا’ و شرکت چینی ‘شن هائیین’، مدیرکل و بنیانگذار شرکت شینگولاتو سازنده خودروهای الکتریکی مینیاتوری جهان ‘سی ایی او’ شش ساعت مانده پرواز خود به سوی تل آویو، برای مذاکره و امضای قرارداد، این سفر را لغو کردند.
این درحالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه ۹۶ تصمیم خود برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و شروع روند انتقال سفارت این کشور به این شهر را اعلام کرده بود.
براساس این گزارش، یک هیات بلندپایه بزرگترین شرکت اینترنتی چین (تنست) نیز سفر خود را در واپسین لحظات به همین دلیل لغو کرد.
چرا که سفارت چین در تل آویو با صدور یک اطلاعیه رسمی هشدار داد که همه سفرها از مقصد چین به سرزمین های اشغالی تا ۱۰ ژانویه (۲۰ دی) از بیم بروز خطرات امنیتی یا انجام نشود و یا با احتیاط زیاد انجام گیرد.
شنگ ششوانگ، سخنگوی وزارت خارجه چین هفته گذشته هشدار داده بود که تصمیم ترامپ به افزایش تنش در منطقه خاورمیانه می انجامد.
براساس این گزارش، لغو سفر هیات های تجاری چینی به سرزمین های اشغالی درحالی صورت می گیرد که تا ۲۰ درصد از سرمایه های بخش فناوری های پیشرفت رژیم صهیونیستی از چین وارد می شود.
این گزارش با اشاره به لغو سفر بسیاری از نمایندگان شرکت های ژاپنی به تل آویو، به تصمیم هیات تجاری شرکت تویوتا برای لغو سفر دیروز یکشنبه آنها به تل آویو خبر داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=239215

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر