2

اعتبار احداث پارکینگ به پرداخت حقوق معوقه کارکنان اختصاص یافت

  • کد خبر : 240360
  • ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۹:۰۷

شهردار سنندج گفت: مجوز پارکینگ از سوی شورای شهر صادر شد ولی به دلیل تعویق پرداخت حقوق کارکنان شهرداری، اعتبار این پروژه در بخش هزینه ای و پرداخت حقوق مصرف شد.

حشمت صیدی
 شهردار سنندج گفت: مجوز پارکینگ از سوی شورای شهر صادر شد ولی به دلیل تعویق پرداخت حقوق کارکنان شهرداری، اعتبار این پروژه در بخش هزینه ای و پرداخت حقوق مصرف شد.

به گزارش افق نیوز/ حشمت الله صیدی شامگاه سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر سنندج که در محل شورا برگزار شد، گفت: مشکلاتی که هم اکنون به عنوان دغدغه شورای شهر در آمده است، یک روزه بوجود نیامده است که یک روزه از بین برود.

شهردار سنندج عنوان کرد: زمانی که شهرداری در اختیار بنده قرار گرفت عکسی را از شهر سنندج گرفته و می خواهم آن را با عکس زمان تحویل این پست مقایسه کنم و امیدوارم که شاهد تغییرات جدی در شهر باشیم.

وی گفت: بنده کسی را مقصر وضعیت کنونی شهر سنندج نمی دانم و ممکن است که بنده نیز در این پست موفق نباشم اما باید تلاش لازم صورت گیرد.

صیدی با بیان اینکه مشکل اصلی دست فروشی در معابر و خیایابان ها نبود کار و مشکلات اقتصادی است، افزود: با کمک جامعه شناسان، روانشناسان و اقتصاد دانان در تلاش برای برنامه ای برای ساماندهی دست فروشان سطح شهر هستیم.

شهردار سنندج در خصوص جابه جایی نیرو ها، اظهار کرد: در جابه جایی تعدادی از نیرو ها از جانب اعضا شورا مورد فشار قرار نگرفته ام و تمامی تغییرات بر اساس نظرات شخصی بوده است اما اگر برای آشکار سازی بنده را زیر فشار قرار دهند دلیل جابه جایی افراد را بازگو خواهم کرد.

وی افزود: با دو هزار و ۵۰۰ نفر نیرو در شهرداری و واگذاری بسیاری از کار ها به بخش خصوصی بازهم شهرداری با کمبود نیرو مواجه است و قطعاً در این مورد ورود خواهیم کرد.

صیدی گفت:‌ اعتماد کارکنان به مدیریت شهرداری از بین رفته است و بنده در تلاش برای باز پس گیری اعتماد آن افراد بوده تا انگیزه آنان برای کار بیشتر شود.

شهردار سنندج گفت: در تمام مناطق شهر سنندج در آبان ماه تعداد پنج پروانه صادر شده است و شورای شهر از بنده ادعای معجزه دارند که امکان پذیر نیست.

وی افزود: زمانی که بنده شهرداری را تحویل گرفتم حقوق معوقه کارکنان دو ماه بوده، اما اکنون به یک ماه کاهش یافته است.

صیدی با بیان اینکه پارکینگ یکی از نیاز های شهر سنندج است، گفت: مجوز پارکینگ به مانند دوره های قبل گرفته شد اما به دلیل داشتن بدهی به کارکنان احداث پارکینگ رو باز شهرداری به تعویق افتاد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240360

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر