3

حماسه نهم دی تجلی پایبندی مردم به نظام اسلامی و ولایت فقیه است

  • کد خبر : 240523
  • ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

امام جمعه خمین گفت: حماسه نهم دی روزی با عظمت در تاریخ کشور و تجلی پایبندی مردم به نظام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

امام جمعه خمین
 امام جمعه خمین گفت: حماسه نهم دی روزی با عظمت در تاریخ کشور و تجلی پایبندی مردم به نظام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

به گزارش افق نیوز/ حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در خمین اظهار کرد: فتنه ۸۸ ریشه ضد انقلابی داشت و با پشتوانه دشمنان در خارج شکل گرفت که با ایجاد طرح تقلب در انتخابات در واقع می خواستند اصل نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند و به حکومت آسیب بزنند.

امام جمعه خمین بیان کرد: انتخابات سال ۸۸ انتخاباتی با شکوه بود که به دور از تقلب شکل گرفت و در واقع  مطرح کردن تقلب در انتخابات فتنه ای از سوی دشمنان نظام انقلاب اسلامی بود و مردم با بصیرت و هوشیاری جواب کوبنده ای به دشمنان و یاران فتنه دادند.

حسینی تصریح کرد: فتنه در واقع یک عمل باطل حق نماست و شبیه حق است و باید بدانیم فتنه در هر زمانی حتی در زمان حکومت انبیای الهی نیز بوده است و هیچ گاه ریشه کن نمی شود تا زمانی که حضرت مهدی (عج) ظهور کند و ریشه همه ظلم ها و ستم ها به دست ایشان برچیده شود.

وی با اشاره به بلایای طبیعی و زلزله های اخیر در کشور خاطر نشان کرد: بسیاری از مشکلات و بلاهایی که ایجاد می شود امتحان الهی است و مردم با پناه بردن به درگاه الهی و دعا و تضرع می توانند در این امتحان سربلند باشند چراکه صبر و تحمل بر مصیبت ها و مشکلات است که پایبندی انسان را به دین نشان می دهد و باعث افزایش مقام و درجات معنوی می شود.

امام جمعه خمین اظهار کرد: بسیاری از این بلاها  و مشکلات نیز ناشی از اعمال خود انسان است و با اینکه در یک جامعه اسلامی زندگی می کنیم و انقلاب کردیم و حکومت اسلامی تشکیل دادیم، اما شاهد هستیم که در جامعه امروز گناه و آسیب های اجتماعی بسیار روبه افزایش است و بلا و مصیبت گاهی برای ادب انسان و هوشیاری ظالمان است که بدانند خداوند انتقام گیرنده حق مظلومان است .

حسینی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: در حوزه های علمیه که طلاب با تقوا و با اخلاق به تحصیل می پردازند علاوه بر تقوا و علم باید انقلابی بودن و بصیرت داشتن را نیز کسب کنند.

وی ادامه داد: در شهرستان خمین ۲۲۰ طلبه خانم و آقا در دو حوزه علمیه مشغول تحصیل هستند که این حوزه ها از لحاظ مادی شرایط مطلوبی ندارند و مردم کمک به حوزه را فراموش نکنند.

امام جمعه خمین در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: مسئولان تولید داخلی را مد نظر داشته باشند و تلاش کنند که جلوی واردات گرفته شود و در واقع در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام کنند.

حسینی افزود: مردم در شهرستان خمین به دلیل خشکسالی و بیکاری از وضعیت درآمد و معیشت ناراضی هستند و از مسئولان انتظار دارند که به مسائل اقتصادی رسیدگی کنند.

وی بیان کرد: دشمنان با بزرگ نمایی مشکلات اقتصادی در کشور از نارضایتی مردم استفاده می کنند، اما بدانند که مردم با بصیرت و انقلابی به پشتوانه رهبر معظم انقلاب توطئه آنها را خنثی می کنند.

امام جمعه خمین گفت: رئیس قوه قضاییه به دور از حواشی سیاسی به مسائل قضایی نجومی بگیران رسیدگی کند که یک وظیفه شرعی و دینی است و همچنین نسبت به اعطای حقوق های نجومی نظارت داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر