3

فدراسیون فوتبال باید برای دفاع از حق نمایندگان ایران مقابل AFC اقدام قاطع کند

  • کد خبر : 243797
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: فدراسیون فوتبال باید درباره موضع اخیر AFC قاطعانه اقدام کند چون عربستان درحدی نیست که بخواهد برنامه‌های خود را به فوتبال ایران تحمیل کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: فدراسیون فوتبال باید درباره موضع اخیر AFC قاطعانه اقدام کند چون عربستان درحدی نیست که بخواهد برنامه‌های خود را به فوتبال ایران تحمیل کند.
حسن زمانی فدراسیون فوتبال باید برای دفاع از حق نمایندگان ایران مقابل AFC اقدام قاطع کند/ عربستان در حدی نیست که برنامه‌هایش را به فوتبال ایران تحمیل کند

افق نیوز/ حسن زمانی درباره اعلام موضع اخیر AFC که باشگاه‌های ایران باید در عمان میزبان تیم‌های عربستانی باشند و با اعلام این موضوع باشگاه استقلال چه موضعی خواهد گرفت، گفت: فدراسیون فوتبال باید در این زمینه قاطعانه اقدام کند چون عربستان درحدی نیست که بخواهد به عنوان یک کشور زورگو برنامه‌های خود در فوتبال را به ما تحمیل کند. پس از این اعلام AFC فدراسیون فوتبال ایران باید اقدام قاطعی انجام دهد.

 

وی در پاسخ به اینکه اگر اقدام فدراسیون در حد یک بیانیه و اعتراض رسمی به AFC باقی بماند آنوقت آیا باشگاه استقلال حاضر می‌شود در عمان میزبان الهلال باشد تاکید کرد: آنوقت این موضوع را در نشست آتی هیئت مدیره باشگاه بررسی و تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه فرصت باشگاه استقلال برای معرفی لیست نهایی خود به AFC فردا به پایان می‌رسد و در چنین شرایطی، “ارتون” بازیکن جدید مدنظر این باشگاه درحالی که وسایل خود را هم به ایران فرستاده بود اعلام کرد نمی‌آید، تاکید کرد: من هم این موضوع را شنیده‌ام و باشگاه سعی خود را می‌کند تا کارهای ۲ بازیکن اروپایی مدنظر شفر تا سه شنبه انجام شود. قطعا در مورد این ۲ بازیکن اروپایی جدید و بویژه “ارتون” از افتخاری می‌خواهیم که گزارش خود را به هیئت مدیره باشگاه استقلال ارائه دهد.

 

وی درباره باخت تیم استقلال مقابل ذوب‌آهن و اینکه با این شرایط کار شاگردان شفر حتی برای کسب عنوان دوم لیگ هم سخت می‌شود، تاکید کرد: استقلال بازی خوبی مقابل ذوب‌آهن انجام داد اما تاثیرگذارترین فرد بازی داور بود. اشتباهات داور به ضرر استقلال و کاملا روی نتیجه بازی تاثیر گذار بود اما با این وجود بازیکنان ما هنوز شانس بالایی دارند که عنوان دومی لیگ را در پایان فصل کسب کنند.

 

میزان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=243797

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر