1

گزارش دیلی میل از مصائب طارمی و همبازیانش +تصاویر

  • کد خبر : 245163
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰

تیم الغرافه برای دیدار اول خود در لیگ قهرمانان برابر الجزیره امارات، سفر دشواری را پشت سر گذاشته بود.

تیم الغرافه برای دیدار اول خود در لیگ قهرمانان برابر الجزیره امارات، سفر دشواری را پشت سر گذاشته بود.

 به گزارش افق نیوز/ نشریه انگلیسی دیلی میل با انتشار گزارشی از سفر دشوار و طاقت فرسای وسلی اسنایدر و دیگر همبازیانش برای دیدار با الوحده امارات پرده برداشته است.

اسنایدر در جریان اولین بازی الغرافه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، مشکلات زیادی را به دلیل تنش سیاسی میان امارات و قطر تحمل کرده است. به علت مسائل امنیتی، پرواز و خروج از فرودگاه  ۴ ساعته کاروان الغرافه از دوحه به ابوظبی ۱۸ ساعت طول کشیده و بازیکنان در نیمه شب برای ساعات زیادی در فرودگاه به دلیل مسائل امنیتی معطل مانده اند.

به طور معمول، پرواز بین دوحه و ابوظبی ۴۵ دقیقه طول خواهد کشید، اما به دلیل ممنوعیت پرواز بین ۲ کشور، الغرافه مجبور شد از طریق عمان به ابوظبی سفر کند که مجموعه این پروسه نهایتا ۴ ساعت زمان نیاز داشته است؛ اما این سفر و خروج از فرودگاه برای کاروان الغرافه ۱۸ ساعت طول کشیده است.

ال شامری مدافع چپ الغرافه در این خصوص گفت: “پرواز ما از دوحه به مسقط عمان، ساعت ۱۲:۴۰ انجام شد و پرواز به ابوظبی قرار بود در ساعت ۲ صبح انجام شود؛ اما ناگهان خلبان به ما گفت که از فرودگاه ابوظبی یک تماس تلفنی دریافت کرده که این پرواز به علت آب و هوای نامساعد به تعویق افتاده است. به همین دلیل، بازیکنان نزدیک به ۸ ساعت در فرودگاه ماندند تا با پرواز ساعت ۹:۴۵ صبح راهی ابوطبی شوند.”

همچنین این بازیکن اضافه کرد که در فرودگاه نیز آنها به شدت مورد بازرسی قرار گرفته اند و هرگاه در هتل حتی قصد داشتند به لابی بروند، یک نفر در کنار آنها می نشست و بازیکنان به شدت زیر ذره بین قرار داشتند.

ال شامری همچنین مدعی شد اگر در لابی هتل برای صرف قهوه می رفتیم، یک نفر به ما نزدیک می شد و زمانی که قصد داشتیم از تلفن خود استفاده کنیم این ماموران سعی می کردند بیشتر به ما نزدیک شوند تا در جریان ریز مکالمات قرار بگیرند.

بازیکنان الغرافه معتقدند این رفتار و معطلی طولانی مدت آنها در فرودگاه و همچنین رفتارهای امنیتی در هتل یکی از دلایل شکست ۲-۳ آنها برابر نماینده امارات بوده اند، زیرا این تاخیر طولانی باعث خستگی آنها و از دست رفتن جلسات تمرینی الغرافه نیز شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=245163

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر