3

رئیس جدید پژوهشکده باستان‌شناسی منصوب شد

  • کد خبر : 245739
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

در حکمی از سوی سیدمحمد بهشتی، رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، روح‌الله شیرازی به سمت ریاست پژوهشکده باستان‌شناسی منصوب شد.
 

خبرگزاری فارس: انتصاب رئیس جدید پژوهشکده باستان‌شناسی

افق نیوز/ سیدمحمد بهشتی، رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، طی حکمی روح‌الله شیرازی را به سمت ریاست پژوهشکده باستان‌شناسی منصوب کرد. متن این حکم به شرح زیر است:

«جناب آقای روح‌الله شیرازی

با سلام

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان “رئیس پژوهشکده باستان‌شناسی پژوهشگاه” منصوب می‌شوید.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در انجام مسئولیت‌های مصوب به‌خصوص در راستای تحقق شرح وظایف محوله و سند راهبردی پژوهشگاه با بهره‌گیری از نیروهای متعهد، متخصص و شایسته و همچنین تشریک مساعی با سایر معاونت‌ها و مدیریت‌ها از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

شیرازی که دکترای باستان‌شناسی پیش از تاریخ دانشگاه پانتئون ـ سوربن فرانسه را دارد، پیش‌تر از این مدیریت پایگاه جهانی شهر سوخته را برعهده داشته است.

عضویت هیئت علمی گروه باستان‌شناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان و مدیریت این گروه از مسئولیت‌های دیگر شیرازی پیش از انتصاب به سمت جدید بود.

پیش از شیرازی، حمیده چوبک، ریاست پژوهشکده باستان‌شناسی را برعهده داشت و در چند ماه اخیر نیز بهروز عمرانی، معاونت پژوهشی پژوهشگاه، سرپرست این پژوهشکده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=245739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر