2

برگزاری همزمان اجلاس سران ایران، روسیه و ترکیه در آنکارا و اجلاس امنیتی مسکو

  • کد خبر : 248389
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷

سفیر کشورمان در روسیه تاکید کرد: برگزاری همزمان اجلاس سران ایران، روسیه و ترکیه در آنکارا و اجلاس امنیتی مسکو می‌‌‌‌تواند نتایج موثری را برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه ما داشته باشد.

سفیر کشورمان در روسیه تاکید کرد: برگزاری همزمان اجلاس سران ایران، روسیه و ترکیه در آنکارا و اجلاس امنیتی مسکو می‌‌‌‌تواند نتایج موثری را برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه ما داشته باشد.

 مهدی سنایی در خصوص برگزاری همزمان اجلاس سران سه کشور ایران، روسیه و ترکیه در آنکارا و اجلاس امنیتی مسکو با حضور وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت: همکاری ایران، روسیه و ترکیه یکی از نمونه‌‌‌های همکاری‌های منطقه‌‌‌ای است که دستاوردهای قابل توجهی را در برداشته است و این تاییدی است بر اینکه همکاری‌های درون منطقه‌‌‌ای برای حل مشکلات از دستاوردهای بیشتری برخوردار هستند.

وی افزود: همکاری سه کشور در کاهش تاثیر تروریسم و مقابله با گروه‌‌های تروریستی بسیار موثر بوده است.

سفیر ایران در ترکیه با اشاره به حضور روحانی، پوتین و اردوغان در این نشست اظهار داشت: اجلاس روسای جمهور سه کشور و حضور همزمان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در اجلاس امنیتی مسکو که با حضور وزرای دفاعی تعداد زیادی از کشورها برگزار می‌‌‌شود، تاکید مجددی است بر اینکه مشکلات و بحران‌های منطقه تنها از مسیر رایزنی و گفت‌وگو و همکاری‌های منطقه‌ای قابل حل هستند.

سنایی ادامه داد: برگزاری همزمان اجلاس سران ایران، روسیه و ترکیه در آنکارا و اجلاس امنیتی مسکو می‌‌‌‌تواند نتایج موثری را برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه ما داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=248389

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر