4

انتقاد تند امام جمعه موقت شهرستان پردیس از بی کفایتی مسؤولین/ دولت حمایت از کالای ایرانی را به مانند برجام نافرجام نکند/نقش مخرب بعضی از مسؤولین در بی ثباتی اقتصاد

  • کد خبر : 250078
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

امام جماعت مسجد جامع شهرستان پردیس تعاملات دنیا و روابط امروزی را پیچیده عنوان کرد و گفت ؛در دنیای مبتنی بر جنگ اقتصاد ی و فرهنگی ، اگر به دنبال سعادتمندی ملت خود هستیم بایستی اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری را نه با شعار بلکه در عمل محقق کنیم

به گزارش خبرنگار  افق نیوز ،حجت الاسلام محمد حسن مؤیدی در حاشیه دیدار مردمی خود عصر امروز در مسجد جامع شهر پردیس با تبیین شعار سال و با بیان اینکه واردات و صادرات در کشورهای توسعه یافته دارای یک برنامه ریزی استراتژیک مبتنی بر مصالح آن کشور هست تصریح کرد ؛ اینکه در کشور ما برخی از مسؤولین به دنبال منافع شخصی خود در واردات و صادرات هستند ، قابل کتمان نیست .

امام جمعه موقت شهرستان پردیس ادامه داد اگر همه ارکان دولت بخواهد می تواند سیستم انسجام حمایت از کالای ایرانی را با طرح ریزی درست انجام دهد .

وی افزود مقوله حمایت از کالای ایرانی تنها با خرید کالای ایرانی محقق نمیشود چرا که حمایت از کالای ایرانی باید با حمایت از چرخ های کارخانه جات ولو با حمایت و پشتیبانی از تولید صنایع دستی یک پیرمرد با پیر زن در دورترین نقطه کشور شروع گردد

امام جماعت مسجد جامع شهرستان پردیس تعاملات دنیا و روابط امروزی را پیچیده عنوان کرد و گفت ؛در دنیای مبتنی بر جنگ اقتصاد ی و فرهنگی ، اگر به دنبال سعادتمندی ملت خود هستیم بایستی اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری را نه با شعار بلکه در عمل محقق کنیم
مؤیدی زاده با اشاره به اینکه معیشت مردم و وضعیت اقتصادی همواره مدنظر مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار امسال و سالهای اخیر بوده اظهار کرد ؛ یک راه تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو تحقق شعار امسال هست .

امام جماعت مسجد جامع شهرستان پردیس خاطر نشان کرد ؛دولتی باید جلوی کالاهایی که معادل آن در کشور تولید میشود را بگیرد و عدم تحقق این مهم تا به حال نشان بی کفایتی مسؤولینی دارد که خواسته و ناخواسته تیشه به ریشه رنجدیده تولید داخل میزنند.

وی با اشاره به فرمان مهم گاندی رهبر هندوستان گفت ،شعار با عمل از زمین تا آسمان تفاوت دارد .
مؤیدی زاده ادامه داد وقتی گاندی دید هجوم اجناس کشورهای خارجی موجب نابودی بنیان اقتصادی هند شده است دستور داد تا مردم پارچه تولید داخل را به عنوان البسه استفاده کنند و گاندی این مهم را از خودش شروع کرد .

امام جمعه موقت شهرستان پردیس با اشاره به قدرت دفاعی و نظامی جوانان برومند ایران افزود ؛ ایران به دلیل قدرت برخاسته از مردم می طلبد تا مسؤولین با همراهی مردم بتوانند وضعیت اقتصادی مطلوب و با ثباتی را در فراروی مردم قرار دهند.

مؤیدی با اشاره به وعده های دکتر روحانی در موعد انتخابات گفت ؛ مع الاسف دولت نتوانسته به وعده های انتخاباتی خود در زمینه ثبات اقتصادی عمل کند و یا حداقل تا کنون ضعیف نشان داده است .

امام جمعه موقت شهرستان پردیس گفت ؛ انتظار از دولت این است که حداقل دولت حمایت از کالای ایرانی را به مانند برجام
نافر جام نگذارد .

امام جمعه موقت شهرستان پردیس در پایان ضمن تجلیل از فداکاری های شهدای عزیز تاکید کرد ؛خون شهدا با رهبری خمینی کبیر (ره)اسلام عزیز را برای ما به ارمغان آورد و لذا واجب است تا با عبور از مشکلات فعلی بتوانیم چشم اندازی روشن در برابر ملت عزیز قرار دهیم ، ملتی که بی کفایتی دولت ومسؤولین را هیچگاه به حساب نظام نگذاشته اند .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=250078

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر