1

رسانه ها تایید فهرست طرح ترافیک خبرنگاران را اعلام کنند

  • کد خبر : 250373
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه فهرست خبرنگاران احراز صلاحیت شده برای دریافت طرح ترافیک برای مدیران رسانه ها(رسانه متبوع) ارسال شده، گفت: رسانه ها هرچه سریعتر تاییدیه این فهرست را برای اقدام بعدی به شهرداری اعلام کنند.

به گزارش افق نیوز، محسن پورسیدآقایی روز یکشنبه پس از پایان پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: ارسال فهرست خبرنگاران احراز صلاحیت شده متقاضی طرح ترافیک برای مدیران رسانه ها(رسانه متبوع) از روز گذشته آغاز شده و ما منتظر دریافت تایید فهرست از سوی رسانه ها هستیم.
وی اظهار داشت: براساس آیین نامه مصوب شورا و برنامه ریزی انجام شده، به خبرنگارانی که سهمیه طرح ترافیک سال ۹۷ را دریافت نکنند، کارت بلیت یک ساله حمل و نقل شهری(مترو و اتوبوس) داده می شود.
پورسیدآقایی گفت: براساس آیین نامه اجرایی طرح ترافیک سال ۹۷ مصوب شورای اسلامی شهر تهران، ۲ هزار مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک به عنوان سهمیه برای خبرنگاران درنظر گرفته شده است.

* تصویب افزایش ۱۲٫۵ درصدی کرایه‌ تاکسی، اتوبوس و مینی بوس شهر تهران
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین به تصویب لایحه نرخ گذاری کرایه‌ ناوگان حمل و نقل درون شهری برای سال ۹۷ در صحن شورا اشاره کرد و گفت: براساس مصوبه شورا نرخ کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی شهر تهران در سال ۹۷ به طور متوسط ۱۲٫۵ درصد افزایش می یابد.
به گفته وی، ۶۳۰ تا ۶۴۰ خط تردد ویژه تاکسی در سطح شهر تهران وجود دارد که نرخ کرایه تردد تاکسی دراین مسیرها ۱۲٫۵ درصد افزایش یافته است.
پورسیدآقایی افزود: امسال پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی به جای پرداخت نقدی نیز در دستور کار سازمان تاکسیرانی شهر تهران قرار دارد.

* تمهیدات ترافیکی نمایشگاه کتاب تهران
معاون شهردار تهران در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در مصلای امام خمینی(ره)، اظهار داشت: برنامه ریزی مناسب با همکاری پلیس راهور در خصوص برقراری نظم و انضباط و پیشگیری از بروز ترافیک همزمان با برگزاری نمایشگاه در معابر محدوده مصلای تهران انجام شده است.
پورسید آقایی افزود: برای توقف خودروههای شخصی پارکینگ مناسب در محل درنظر گرفته شده و اجازه توقف خودرو در معابر محدوده مصلا داده نمی شود و خودروهای متخلف توسط پلیس جریمه و به پارکینگ انتقال داده می شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=250373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر