1

یک بازیکن نمی‌تواند برای استقلال تعیین تکلیف کند/ مذاکره با تیام ادامه دارد

  • کد خبر : 252413
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: باید تیام را احضار کنیم تا وضعیتش را مشخص کند، چرا که او نمی‌تواند برای آبی پوشان تعیین تکلیف کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: باید تیام را احضار کنیم تا وضعیتش را مشخص کند، چرا که او نمی‌تواند برای آبی پوشان تعیین تکلیف کند.

حسن زمانی یک بازیکن نمی‌تواند برای استقلال تعیین تکلیف کند/ مذاکره با تیام ادامه دارد

افق نیوز/ حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، درباره اینکه افتخاری و توفیقی برای مذاکره با مدیربرنامه‌های تیام راهی ترکیه شده بودند گفت:به هیچ عنوان چنین برنامه‌ای را قبول ندارم و افتخاری نباید برای مذاکره با رابط این بازیکن راهی ترکیه می‌شد. جایگاه افتخاری بالاتر از این حرف ها است که به عنوان مدیرعامل بخواهد برای مذاکره با بازیکنی به کشور دیگر برود. معاون باشگاه باید برای مذاکره با رابط تیام به این کشور می‌رفت.

 

مذاکرات با تیام ادامه دارد

او در مورد آخرین وضعیت حضور تیام در استقلال بیان کرد: مذاکره با تیام ادامه دارد و باید ببینیم جمع بندی نهایی به چه صورت می‌شود.

 

تیام نمی‌تواند برای استقلال تعیین تکلیف کند

زمانی در مورد اینکه برخی پیشکسوتان اعلام کردند که نباید قدمت باشگاه استقلال به خاطر یک بازیکن زیر سوال برود گفت: ما با تیام قرارداد داریم و باید او را احضار کنیم تا وضعیتش را مشخص کند. این طور نیست که او برای استقلال تعیین تکلیف کند. با توجه به قرارداد یک ساله‌ای که تیام با استقلال دارد باید مدیرعامل او را بخواهد و در مورد ادامه همکاری مذاکره کند.

 

برای جذب بازیکن جدید به جای تیام اقدام می‌کنیم

زمانی درباره اینکه آیا در صورت جدایی تیام به فکر جذب مهاجم خواهید بود یا خیر عنوان کرد:قطعا در جذب بازیکن جدید به جای تیام اقدام می‌کنیم چرا که ما باید در سه جبهه حضور داشته باشیم. اما اولویت ما این است که تیام را حفظ کنیم.

 

استقلال به دنبال قهرمانی است

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره قرعه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت:بهترین قرعه برای ما رقم خورد و بهتر از این نمی‌شد. با توجه به اینکه استقلال به دنبال قهرمانی آسیا است به همین دلیل امیدوارم از این مرحله صعود کنیم.امیدوارم ستاره سوم را در رقابت‌های پیش رو کسب کنیم. احساس می‌کنم به ستاره سوم آسیایی نزدیک شدیم.

 

باشگاه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=252413

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر