1

جریان‌هایی که با مدافعین نظام مقابله می‌کنند، بعید نیست در آینده‌ای نزدیک دست به جنایت بزنند

  • کد خبر : 254576
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

امام جمعه مشهد گفت: جریان‌هایی که با ابزار با مدافعین نظام و انقلاب مقابله می‌کنند یقینا اگر شکست بخورند بعید نیست در آینده‌ای نزدیک وقتی ببینند به مطامع سیاسی و قدرت نمی‌رسند، به عنوان جلد دوم منافقین سابقه‌دار عمل می‌کنند و دست به جنایت‌ بزنند.

امام جمعه مشهد گفت: جریان‌هایی که با ابزار با مدافعین نظام و انقلاب مقابله می‌کنند یقینا اگر شکست بخورند بعید نیست در آینده‌ای نزدیک وقتی ببینند به مطامع سیاسی و قدرت نمی‌رسند، به عنوان جلد دوم منافقین سابقه‌دار عمل می‌کنند و دست به جنایت‌ بزنند.
به گزارش افق نیوز/ آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به بحث شیطان‌شناسی و روش‌های وسوسه شیطان گفت: یکی از جریان‌های عملیاتی شیطان در قرآن استذلال آن است.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه بخش عمده‌ای از اشتباهات و انحرافات ما در زندگی از یک لغزش شروع می‌شود، افزود: هیچ فردی جانی و قاتل از بطن مادر به دنیا نیامده است بلکه از انتخاب یک روش غلط دچار می‌شوند.

وی تصریح کرد: منشأ اشتباهات بزرگ از یک لغزش شروع می‌شود و به لغزش کشاندن همان وسوسه شیطان است.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: کار شیطان در استذلال این است که جاده بنده‌ درستکار خدا را که بر سر دو راهی متوقف شده، عوض کند و مسیر زندگی‌اش را تغییر ‌دهد.

امام جمعه مشهد یادآور شد: هیچ گناهی را صغیره ندانید چرا که هر گناه صغیره‌ای ممکن است موجب لغزش شود و مسیر زندگی انسان را تغییر دهد.

وی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع و سالگرد شهادت دکتربهشتی گفت: بین مظلومیت اهل بیت پیغمبر که نماد آن تخریب قبور ائمه است و مظلومیت بهشتی در نظام جمهوری اسلامی قدر مشترکی وجود دارد.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: مظلومیت اهل بیت پیغمبر نقطه بصیرت آفرینی دارد و تجربه این ۱۴ قرنی را نشان می‌دهد که جریان‌های ناحق، طالب قدرت و ثروت و استکباری پشت مظلومیت آنهاست که برای اینکه این عناصر ناپاک به قدرت و ثروت برسند، اهل بیت پیغمبر را مورد ظلم قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: این نقطه بصیرت است که هر جریانی که بر علیه اهل بیت ظهور کرد، جریان کفر و استکبار و استعمار و دشمنی با اسلام و پیامبر است و امروز وهابیت نماینده استکبار جهانی و جنگ با اسلام و قرآن و توحید در دنیای اسلام شناخته شده است.

وی تصریح کرد: در جریان انقلاب و نظام هم مظلومیت شهید بهشتی جریانی بصیرت آفرین بود که نوع برخورد با هر نیروی وابسته به رهبری و ولایت، توهین‌کردن، تهمت زدن، اهانت کردن و سمپاشی کردن علیه اوست و این جریان ادامه دارد.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه مخالفین و خائنین دشمنان شهید بهشتی با تخریب به او ظلم کردند، گفت:  آنها فکر کردند اگر او را تخریب کنند ولایت امام تضعیف می‌شود و برای همین شروع به تخریب، تهمت و هتک حرمت به این شهید مظلوم بدون کوچکترین دلیل را کردند.

امام جمعه مشهد اظهار کرد: این نوع برخورد برای مردم بصیرت‌آفرین است؛ عناصری که در قالب جریان‌های سیاسی، نخبه‌ها و افراد صاحب‌نظر و صاحب رسانه با هر حرکتی که به دفاع از ولایت و رهبری است، با ابزار و تهمت و تخریب روبرو می‌شوند، وابستگان جریان نفاق و خیانتی هستند که با شهید بهشتی آنگونه مقابله کردند.

وی تاکید کرد: نسل جوان روشن‌اندیش ما باید بصیرت را فرا بگیرد و شناخت را در مقابل نوع موضع‌گیری‌ها و حرکت‌ها تشخیص دهد.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: امروز در نظام با این مشکل روبرو هستیم که هرکس برخلاف میل عده‌ای و نظر جریان سیاسی موضعی گرفت و یا در خط حمایت از ولایت و نظام قرار گرفت به جای اینکه با گفتمان و استدلال با او روبرو شوند با فحش، دشنام، تهمت و ترویج دروغ مقابله می‌کنند و این همان حرکتی است که با شهید بهشتی انجام دادند.

نماینده ولی‌فقیه در خراساسن رضوی با بیان اینکه بزرگترین حرکت ارعابب و تروریسیتی، حیثیتی است، گفت: جامعه ما در فضای مجازی گرفتار امپراطوری رسانه‌ای شده است که منطق، اثبات و استدلال ندارد و در برابر جریان‌های مدافع نظام و ارزش‌های اسلام با تخریب و توهین مقابله می‌کند.

وی تصریح کرد: بر حسب بصیرت، مظلومیت شهید بهشتی را باید بر روی آینده‌‌ای شفاف از جریان‌‌های امروز قرار دهیم و آن این است که هر چه بر عمر نظام ما می‌گذرد و و اقتدار نظام ما و دنیا اوج می‌گیرد، دشمنی دشمنان پیچیده‌تر می‌شود و برای همین نبرد رسانه‌ای و حرکت‌های فتنه‌ای منافقانه جایگزین میدان‌های نبرد شده است.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به سرنوشت جریان‌های منافق کشور گفت: جریان منافقین که خطرناکترین جریان تروریستی دنیا شناخته شده است؛ بیش از ۱۸ هزار نفر را کشت و قبل از اینکه اینگونه خطرناک شود، در حوزه نفاق، فتنه، تخریب و هتک حرمت چهره‌ها فعال بودند و وقتی که شکست خوردند به ترور فیزیکی رو آوردند.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: امروز هم جریان‌هایی که با همین ابزار با مدافعین نظام و انقلاب مقابله می‌کنند یقینا اگر شکست بخورند بعید نیست در آینده‌ای نزدیک وقتی ببینند به مطامع سیاسی و قدرت نمی‌رسند، به عنوان جلد دوم منافقین سابقه‌دار عمل می‌کنند و دست به جنایت‌ بزنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=254576

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر