1

به خاطر پول به تیمی نمی‌روم که مفید نباشیم

  • کد خبر : 25999
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۹:۲۶

شاید من پیشنهادی را قبول کنم و مطمئن باشم در آن تیم موفق می‌شوم

سرمربی پیشین تیم فوتبال داماش گیلان با تاکید بر اینکه جزو آن دسته از آدم‌ها نیست که به خاطر پول هر پیشنهادی را قبول می‌کنند، گفت: طبیعی است از نتایج تیم داماش ناراحت باشم زیرا زحمات زیادی برای این تیم کشیده‌ام.

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اینکه آیا دیدارهای داماش را پیگیری می‌کند؟، ضمن بیان مطلب فوق گفت: مسابقات لیگ خصوصا بازی‌‎های داماش را پیگیری می‌کنم و طبیعی است از نتایج این تیم ناراحت باشم، زیرا زحمات زیادی برای نتیجه گرفتن این تیم و رسیدن آن به جایگاه مطلوب کشیدم و در صورتی که نتواند نتایج خوبی کسب کند، به نوعی زحماتم زیر سئوال می‌رود.

وی‌ در مورد باخت این تیم برابر تراکتورسازی افزود: در نیمه دوم آن بازی، به جز دقایقی داماش بهتر بازی کرد. در شرایطی که قلعه‌نویی برای حفظ نتیجه تیمش را به دفاع برده بود، فرصت برای حملات بیشتر داماش فراهم شد اما بازیکنان داماش با بی‌برنامگی کار خاصی نکردند و توپ‌های مستقیم ارسالی هم توسط مدافعان حریف دفع شد.

سرمربی پیشین تیم داماش با بیان اینکه اگر این تیم به همین منوال ادامه دهد روزهای سخت‌تری را پیش رو خواهد داشت، ادامه داد: تفکرات هر مربی، با مربیان دیگر متفاوت است اما تارتار از نفراتی در دیدار با تراکتورسازی استفاده کرد که اگر من بودم از آنها در این بازی بهره نمی‌بردم و نفراتی که روی نیمکت بودند را به میدان می‌فرستادم.

وی ضمن یادآوری اینکه وادار شده برخلاف میل باطنی‌اش از تیم داماش جدا شود، تاکید کرد: مشکلات مالی، برگزار نشدن اردوی تدارکاتی پیش از آغاز نیم فصل دوم و جذب نشدن بازیکنان مورد نیاز از عواملی بود که باعث شد من از داماش جدا شوم.

قاسمپور اضافه کرد: شاید به دلیل مشکلات مالی از تیم داماش جدا شدم اما در این مدت پیشنهاداتی داشتم که حاضر بودند برای ۱۳، ۱۴ بازی رقم‌هایی بالاتر از ۳۰۰ میلیون را به من بدهند اما وقتی دیدم نمی‌توانم برای آن تیم‌ها مفید باشم، این پشنهادات را رد کردم. البته در این مدت خیلی از دوستانم گفتند چرا این پیشنهادات را قبول نکردی ولی من تنها به خاطر دریافت پول به تیمی نمی‌روم که در آن نتوانم کاری را انجام دهم.

وی در مورد اینکه این پیشنهاد را از تیم مس سرچشمه دریافت کرده بود، تصریح کرد: من فرصت داشتم و پیشنهاد آنها را بررسی کردم، بازی این تیم را برابر ملوان هم از نزدیم تماشا کردم و متوجه شدم نمی‌توانم برای مس سرچشمه مفید باشم. وقتی بضاعت تیم را در کنار توانایی خودتان قرار داده و متوجه شوید نمی‌توانید تیم را به جایگاه مورد نظر برسانید، درست نیست، پیشنهاد مطرح شده را تنها به خاطر مسائل مالی قبول کنید.

سرمربی پیشین تیم داماش در پایان گفت: شاید من پیشنهادی را قبول کنم و مطمئن باشم در آن تیم موفق می‌شوم اما این اتفاق رخ ندهد. در عین حال اگر بدانید موفق نمی‌شوید و تنها به خاطر مسائل مالی پاسخ مثبت بدهیم، اصولی نیست. من جزو آن دسته از آدم‌ها نیستم که به خاطر پول هر پیشنهادی را قبول می‌کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=25999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر