5

کسانی که هنوز خانه نگرفته‌اند، پولشان را از تعاونی‌ها پس بگیرند

  • کد خبر : 26506
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۱

هر مدیری که کار نکند و برنامه‌ها را انجام ندهد عوض می‌کنیم

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه افرادی که از طریق تعاونی‌ها ثبت‌نام کرده و هنوز خانه نگرفته‌اند، بروند پولشان را پس بگیرند، خاطرنشان کرد: برای سال آینده ساخت ۸۰۰ هزار واحد مسکن خودمالک، بافت فرسوده و ۹۹ ساله را شروع می‌کنیم.

مهندس علی نیکزاد ـ وزیر راه و شهرسازی ـ و مهندس مجید نامجو ـ وزیر نیرو ـ صبح امروز در راستای رفع مشکلات تاسیسات زیربنایی مسکن مهر از شهر جدید پرند، پایتخت مسکن مهر بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید نیکزاد با بیان این‌که بنا شده مشکل تاسیسات زیربنایی هشت هزار واحدی که بنا بود تا شب عید تحویل داده شود حل شود، خاطرنشان کرد: زحمات بسیاری توسط وزارت نیرو در این بخش کشیده شده است و امروز به توافقات خوبی رسیده‌ایم.

به گفته وزیر راه و شهرسازی بنا شده نماینده‌ای از وزارت نیرو و نماینده‌ای از وزارت راه و شهرسازی سه‌شنبه‌ها در پرند جلسه‌ای برای رفع مشکل تاسیسات زیربنایی تشکیل دهند تا مشکل واحدی مسکونی این سایت حل شود.

وی با بیان این‌که حل مشکل سایر پروژه‌ها را نیز پیگیری می‌کنیم، درباره تامین تاسیسات زیربنایی و اقدامات لازم توسط وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: ‌دراین‌باره مذاکره‌ای نداشته‌ایم اما در مورد یک سایت که پیمانکارش تجربه انجام کارهای لازم برای تامین تاسیسات زیربنایی را دارد توافق کردیم که پیمانکار خودش کار را زیر نظر شرکت آب و فاضلاب و اداره برق انجام دهد.

اظهارات نیکزاد درباره تعاونی‌هایی که پول مردم را پس نمی‌دهند

نیکزاد در ادامه درباره مشکل تعاونی‌هایی که پول را از مردم دریافت کرده اما تاکنون واحد مسکونی تحویل نداده‌اند، اظهار کرد: با تعاونی‌هایی که کار را به خوبی انجام داده‌اند کاری نداریم اما درمورد تعاونی‌هایی که ثبت نام را انجام داده و پول از مردم دریافت کرده‌اند متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام مجدد به شهرهای جدید هشتگرد، پرند و پردیس مراجعه کنند و من وعده می‌دهم که حداقل تا شب عید و تا حداکثر طی ۹ ماه واحد مسکونی خودشان را تحویل بگیرند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که این افراد باید برای پس گرفتن پول به تعاونی‌ها مراجعه کنند، تاکید کرد: ‌تعاونی‌ها نمی‌توانند پول مردم را پس ندهند و اگر هم به دلیل قرمز شدن فرم«ج»مردم را می‌ترسانند من این مشکل را حل می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه پس ندادن پول مردم خنده‌دار است، گفت: ‌یا تعاونی‌ها پول را در جیبشان گذاشته‌اند که باید آن را پس بدهند یا اینکه در بانک‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌ و سود گرفته‌اند که می‌توانند با کسر هزینه‌های انجام شده پول مردم را بازگردانند و با این شرایط به دلیل اینکه ما قصد داریم به سرعت به مردم خانه بدهیم، متقاضیان شرایط را قبول می‌کنند.

به گفته نیکزاد، متقاضیانی که از طریق تعاونی‌ها ثبت نام کرده‌اند در اولویت قرار می‌گیرند و در این راستا به مدیران عامل شهرهای جدید و رییس سازمان مسکن و شهرسازی سفارش شده است.

تا زمانی که من هستم مسکن مهر نیز هست

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که تا زمانی که من هستم مسکن مهر هم هست، گفت: هفته گذشته صد هزار واحد خود مالک به استان‌ها سهمیه داده‌ایم و پس از دهه فجر نیز ۸۰۰ هزار واحد خود مالک، بافت فرسوده و ۹۹ ساله را شروع می‌کنیم و وعده داده‌ایم که به فضل پرودگار با کمک کلیه دستگاه‌ها مسکن مهر در سال ۹۲ به نتیجه برسد.

وی صدور یک میلیون پایان‌کار و صورت جلسه تفکیکی توسط سازمان ثبت اسناد پروژه بزرگی را دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها به تدریج پس از افتتاح به این مرحله می‌رسند که اقدامات لازم برای صدور این اسناد باید انجام شود.

نیکزاد درباره اتمام حجت با مدیران عامل شهرهای جدید تصریح کرد: هر مدیری که کار نکند و برنامه‌ها را انجام ندهد عوض می‌کنیم به طوری که در آینده نزدیک سه مدیر شهرهای جدید تغییر می‌کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=26506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام :: اگر ۵ نفر وزیر این چنینی بود ۸۰ در صد معضلات حل بود !!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر