ستاره ایرانی در استقلال ماندنی شد

به گزارش افق نیوز/ یونس دلفی، ستاره جوان تیم فوتبال استقلالخوزستان که در ابتدای فصل از پی اس وی آیندهون هلند پیشنهاد جدی داشت و قصد داشت پس از پایان دیدار تیم ملی فوتبال امید ایران و عربستان در رقابت های بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ به کشور لاله های نارنجی ( لقب کشور هلند ) برود اما با مخالفت حمید استیلی و اعضای تیم ملی امید روبرو شد و فرصت حضور در نماینده هلند در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.

با پیگیری های او و مدیر برنامه اش، دلفی سرانجام مجوز و روادید را برای حضور در هلند بدست آورد اما مارک فن بومل به مهاجم جوان کشورمان بیان کرد که به دلیل حساسیت لیگ اردویژه و لیگ قهرمانان اروپا وقت ندارد تا تمرینات او را ببیند و بهتر است نیم فصل به تمرینات پی اس وی بیاید. به هرحال او به تمرینات استقلال خوزستان اضافه شد و قرار است با صلاحدید کادرفنی مقابل نفت مسجد سلیمانقرار بگیرد.

یعقوب پیری، سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با تایید این خبر می گوید: یونس دلفی به ما بیان کرده تا نیم فصل در تیم می ماند و سپس به هلند می رود، زیرا زمان کافی نبوده تا در تمرینات، عملکرد این بازیکن را ببینند و تا نیم فصل در استقلال خوزستان است.

گفتنی است، پی اس وی هلند در گروه B رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با تیم های بارسلونا اسپانیا، اینتر ایتالیا و تاتنهام انگلیس همگروه است و پس از پایان هفته سوم، با یک امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد. شاگردان مارک فن بومل تک امتیاز خود را از دیدار با تاتنهام کسب کردند.