2

سایت تولید تندر۹۰ایران خودرو درجایگاه هفتم کل سایت های رنو دردنیا

  • کد خبر : 26967
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۷

سایت تولید تندر ۹۰ ایران خودرو دربین کل سایت های تولیدی رنو در دنیا از نظر کیفی و عملکردی رتبه هفتم را کسب کرد .

به گزارش افق محمد رضا معتمد معاون تولید تندر۹۰ ایران خودرو با بیان این مطلب گفت : این موفقیت مرهون برنامه های راهبردی مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و تلاش مهندسان و پرسنل این معاونت است .

وی افزود : تولید روزانه تندر۹۰ ایران خودرو درآذر ماه به ۲۰۰ دستگاه می رسد که این میزان تا پایان سال جاری به ۲۵۰ دستگاه افزایش می یابد .

معتمد ، برنامه تولید تندر۹۰ درسال جاری ۴۰ هزار دستگاه عنوان کرد و خاطر نشان ساخت : براساس تاکیدات مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در سال ۹۱ ، قرار است ۹۰ هزار دستگاه تندر۹۰ تولید شود .

معتمد از شکستن رکورد تولیددرمعاونت تندر۹۰ خبرداد و افزود : در آبان ماه سال جاری ۳ هزارو ۷۰۰ دستگاه تندر۹۰ تولید شد، این درحالی است که آبان ماه سال گذشته سه هزارو ۴۰۰ دستگاه تندر۹۰ تولید شده بود .

وی با اشاره به کیفیت بالای تولید تندر۹۰ ایران خودرو گفت : براساس طبقه بندی خودرو های مشابه توسط ایدرو ، تندر۹۰ ایران خودرو در مهره رتبه اول را کسب کرد .  معاون تولید تندر۹۰ در زمینه تولید وانت تندرخاطر نشان ساخت : تولید آزمایشی( رنگ و مونتاژ ) وانت تندر۹۰ از بهمن ماه سال جاری آغاز می شود و تولید تجاری سازی آن از مرداد ماه سال آینده دردستور کار قرار دارد .

وی برنامه تولید  سال آینده وانت تندر۹۰ را ۱۵ هزار دستگاه عنوان کرد که این میزان با توجه به استقبال مشتریان قابل افزایش خواهد بود .

معتمد افزود:سالن رنگ تندر۹۰ایران خودرو با ارزیابی صورت گرفته توسط رنو ،  سالن رنگ تندر۹۰ از نظر کیفی رتبه اول را در بین کل سایت های تولیدی رنو دردنیا را کسب کرده است که این مسله مسئولیت ما رابرای آینده و حفظ این رتبه و ارتقای آن سنگین تر می کند .

وی به روش خرید قطعه از رنو اشاره کرد و اظهارداشت : پس از دریافت قطعه و تایید نهایی کیفیت قطعه از سوی ایران خودرو و جه آن پرداخت می شود .

معاون تندر۹۰ایران خودرو با اشاره به سرمایه گذاری شرکت رنودر ایران گفت: این شرکت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ،  ۱۹۰میلیون یورو با مشارکت رنو پارس در ایران  سر مایه گذاری کرده است .

معاون تندر۹۰ایران خودرو به روند کسب جوایز در جشنواره ملی  کیفیت اشاره کرد و گفت: معاونت تندر۹۰ تاکنون ، موفق به دریافت تقدیر نامه اهتمام به کیفیت ، اشتهار به کیفیت یک ، دو و سه ستاره شده که این نه تنها در صنعت خودرو که حتی در کل محصولات تولیدی درایران بی نظیر است .

وی به اثر بخشی جایزه ملی کیفیت در تولید محصول اشاره کرد و افزود : این جایزه سبب می شود بسیاری از عوامل ناپیدا مشخص و مورد ارزیابی قرار گیرد و برنامه ها براساس نقاط شناسایی شده از این مدل صورت پذیرد .

منبع: ایکوپرس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=26967

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر