2

سهمیه ژاپن مثل ایران ۲+۲ است

  • کد خبر : 269754
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

با وجود دو قهرمانی در سه فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا سهمیه ژاپن برای فصل ۲۰۱۹ نیز مثل ایران ۲+۲ در نظر گرفته شده است.

با وجود دو قهرمانی در سه فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا سهمیه ژاپن برای فصل ۲۰۱۹ نیز مثل ایران ۲+۲ در نظر گرفته شده است.

به گزارش افق نیوز، سهمیه بندی ها برای حضور در فصول مختلف لیگ قهرمانان معادله جالبی دارد که کارشناسان ای اف سی هر دو تا سه سال این سهمیه ها را قطعی اعلام می کنند. سال ۲۰۱۷ بود که سهمیه بندی کشورها برای دو فصل ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ اعلام شد که برای اولین بار سهمیه ایران به خاطر میانگین امتیاز کم از ۱+۳ به ۲+۲ کاهش یافت که در آن مقطع واکنش های زیادی نیز در پی داشت.


هر فصل در برهه قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان شائبه هایی در خصوص سهمیه بندی ها در محافل داخلی رقم می خورد که با اظهارنظرهایی نیز از سوی مسئولان فدراسیون توام می شود تا موضوع افزایش سهمیه های ایران در این تورنمنت معتبر برای مدت ها سوژه رسانه ها شود غافل از این که سهمیه بندی ها غیرقابل تغییر و با همان اصولی که ای اف سی تعیین کرده در دستور کار قرار می گیرد.

یکی از این اظهارنظرهای عجیب به موضوع نتیجه گیری باشگاه ها در تمامی فصول لیگ قهرمانان و بالا رفتن میانگین امتیازات برای افزایش سهمیه برمی گردد که در این راه برخی اعتقاد داشتند چون نماینده های ایران در کسب عنوان قهرمانی موفقیتی نداشتند این سهمیه به ۲+۲ کاهش پیدا کرده است در حالی که واقعیت اصلا این گونه نبود.

به عنوان مثال ژاپن در سه فصل گذشته لیگ قهرمانان دوبار توسط اوراواردز و کاشیما آنتلرز جام قهرمانی را به جی لیگ اختصاص داده است اما با وجود این موفقیت بزرگ سهمیه سامورایی ها برای فصل ۲۰۱۹ همان ۲+۲ در نظر گرفته شد. یعنی همان مصوبه ای که دو فصل قبل در اجلاس سالیانه کنفدراسیون آسیا در دستور کار قرار گرفت و سهمیه ها تا سال ۲۰۲۰ اعلام شد.

ورزش۳

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=269754

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر