2

تجلیل از طلایه داران عفاف و حجاب در همایش بین المللی

  • کد خبر : 27239
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۴

طبق طراحی صورت گرفته از چند ماه قبل مقرر شد این همایش همزمان با ۱۷ بهمن ماه روز “انقلاب اسلامی، رسالت و منزلت زن مسلمان” برگزار شود

دبیر ستاد اجرایی همایش بین المللی تجلیل از طلایه داران عفاف و حجاب با اشاره به حضور آیت الله مهدوی کنی در این همایش گفت: این همایش نقش بسزایی در شناساندن نقش زنان مسلمان در به وجود آمدن انقلاب های اسلامی خواهد داشت.

مهدی بیاتی دبیر ستاد اجرایی همایش بین المللی تجلیل از طلایه داران عفاف و حجاب ضمن با بیان همکاری دستگاه ها و سازمان های کشوری و لشکری در این همایش گفت: آیت الله مهدوی کنی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین و دکتر علاسوند محقق و پژوهشگر سخنرانان این همایش هستند.

وی در ادامه با بیان تقدیر از ۴۰ فعال داخلی و خارجی عرصه عفاف و حجاب خاطر نشان کرد: با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۲۰ فعال داخلی و ۲۰ فعال خارجی در قالب افراد حقیقی و حقوقی تقدیر به عمل خواهد آمد.

دبیرکمیته اجرایی همایش بین المللی تجلیل از طلایه داران عفاف و حجاب افزود: شروع برنامه با حضور مسوولان مدعو بر سر مزار ۸ شهید گمنام دفاع مقدس که در محل باغ موزه دفاع مقدس آرمیده اند با ادای احترام وتقدیم گل آغاز می شود.

بیاتی در ادامه تصریح کرد: همایش بر اساس برنامه طراحی شده در زمانبندی معین فردا دوشنبه ۱۷ بهمن از ساعت ۱۴ به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

وی با بیان همزمانی برگزاری این همایش با دهه مبارک فجر تصریح کرد: طبق طراحی صورت گرفته از چند ماه قبل مقرر شد این همایش همزمان با ۱۷ بهمن ماه روز “انقلاب اسلامی، رسالت و منزلت زن مسلمان” برگزار شود تا بتواند چهره زن مسلمان و انقلابی را بار دیگر به جهانیان نشان دهند.

دبیر کمیته اجرایی همایش بین المللی تجلیل از طلایه داران عفاف و حجاب در پایان گفت: تلاقی برگزاری این همایش با دهه مبارکه فجر به طور قطع نقش بسزایی در شناساندن نقش زنان مسلمان در به وجود آمدن انقلاب های اسلامی خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=27239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر