لیست پنهانی شفر/ مهاجم شفر کیست؟

به گزارش افق نیوز/ فصل نقل و انتقالاتی که قرار بود برای آبی ها مملو از خبرهای خوب باشد مدت زمان زیادی است که در آرامش کامل سپری می شود و فعلا استقلالی ها هیچ خبر خوبی برای هواداران خود ندارند.

شرایط در اردوگاه استقلال البته از نظر مدیران این باشگاه خیلی بحرانی نیست و امیرحسین فتحی و علی خطیر می گویند که دور از هیاهو برنامه های شفر را پیش می برند اما هنوز هیچ بازیکنی به ترکیب تیم اضافه نشده و کمتر از ۴ روز تا شروع دور جدید تمرینات باقی مانده است.

 

*لیست یواشکی شفر
سرمربی استقلال لیست خود را ساعاتی قبل از خروج از تهران به سرپرست باشگاه تحویل داد و تمامی خواسته های خود را با اولویت بندی به فتحی ارائه کرد تا شاهد شروع روند نقل و انتقالاتی آبی ها باشیم.
حضور جپاروف و احتمالا نورافکن از مدت ها قبل رسانه ای شده بود و واسطه ای این خرید را تهدید نمی کرد اما موضوع مهاجم متفاوت بود؛ چشم شفر و استقلالی ها از گذشته ترسیده و آنها قصد دارند در آرامش لیست جدیدی را دنبال کنند. لیستی که قطعا متفاوت از گذشته است.

 

*همه چیز در سکوت
اگر از کلی گویی های مختلف مانند خرید مهاجم فیزیکی، موقعیت ساز و احتمالا آفریقایی عبور کنیم، لیست شفر کاملا پنهانی است و هیچکس در باشگاه استقلال فعلا هیچ جزییاتی را منتشر نکرده است.
سرمربی استقلال ترجیح داده همه چیز را به باشگاه بسپرد و باشگاه نیز به رسمی متفاوت از گذشته روند خرید را طی می کند. در لیست سرمربی استقلال بازیکنان زیادی حضور دارد و شفر اولویت های مختلفی را به باشگاه ارائه کرده و باید منتظر خبرهای جدید باشیم.

 

*فاصله کم تا اولتیماتوم
سرمربی استقلال از مدیران باشگاه خواسته تا لیست را قبل از شروع اردوی قطر تکمیل کنند و تا شروع اردو زمان زیادی باقی نمانده است. این فاصله کم تا اولتیماتوم کار مدیران استقلال را قطعا سخت خواهد کرد اما نوع رفتار آنها نشان داده که وسواس زیادی در این پرونده دارند و این وسواس ممکن است باعث عبور از اولتیماتوم شفر شود.

جمع بندی اتفاقات هفته های اخیر استقلال نشان می دهد فرصت زیادی تا مشخص شدن خرید استقلال باقی نمانده و باید در کمتر از یک هفته آینده منتظر اعلام خبر یک خرید مهم برای آبی ها باشیم.

ورزش۳