2

مهابادی:مستحق باخت نبودیم/نتوانستیم از برتری خود استفاده کنیم

  • کد خبر : 274276
  • ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲

اصلا این باخت حق‌مان نبود و مساوی نتیجه بسیار عادلانه تری بود،با این وجود این برد را به کادر فنی،بازیکنان ،شرکت الومینیوم و مردم اراک تبریک می‌گویم.

سرمربی فجرسپاسی گفت: هر چه از نیمه دوم گذشت تیم ما از لحاظ مالکیت توپ و ایجاد موقعیت بهتر عمل کرد ولی نتوانستیم از برتری که داشتیم استفاده کنیم.

مهابادی:مستحق باخت نبودیم/نتوانستیم از برتری خود استفاده کنیم

به گزارش افق نیوز، داود مهابادی بعد از باخت یک بر صفر مقابل الومینیوم اراک در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت:در نیمه اول به دلیل شرایط نامساعد جوی هر دوتیم نتوانستند فوتبال خوبی را ارائه کنند و نمی‌توانم راجع به کیفیت فنی صحبت خاصی کنم ولی در همان تک موقعیت‌هایی که بوجود آمد تیم ما یک موقعیت بسیار عالی را از روی نقطه پنالتی از دست داد که اگر تبدیل به گل شده بود روند بازی در ادامه تغییر می‌کرد.

مهابادی ادامه داد:هر چه از نیمه دوم گذشت تیم ما از لحاظ مالکیت توپ و ایجاد موقعیت بهتر عمل کرد ولی نتوانستیم از برتری که داشتیم استفاده کنیم و این تیم حریف بود که توانست به گل دست پیدا کند و در نهایت با همان تک گل ، سه امتیاز بازی را کسب نماید.

وی افزود:اصلا این باخت حق‌مان نبود و مساوی نتیجه بسیار عادلانه تری بود،با این وجود این برد را به کادر فنی،بازیکنان ،شرکت الومینیوم و مردم اراک تبریک می‌گویم.

وی در خصوص تیم حریف افزود:تیم آلومینیوم تیم پر مهره ایی می باشد و در نیمه دوم انسجام دفاعی خوبی داشتند و توانستند فضاها را بخوبی پوشش دهند.کمالوند هم از مربیان بسیار خوب فوتبال ایران است که امیدوارم در آینده نیز موفق باشند.

وی در خصوص داوری بیان داشت:داوری مورد خاصی نداشت و تیم داوری علی رغم اوضاع نامساعد جوی و هوای برفی شهر اراک روز خوبی را سپری کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=274276

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر