2

فرهنگ استفاده از ایده‌های شهروندان در مدیریت شهری جا نیفتاده است

  • کد خبر : 27512
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۱

این مقدار استفاده از ایده‌های شهروندان در مدیریت شهری معجزه است

نایب ‌رییس شورای شهر تهران گفت:وقتی شهر با مردم معنا می‌یابد و مدیریت شهری برای مردم کار می‌کند، شهر را هم باید با ایده‌ها و نظرات مردم راهبری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بیادی با بیان این که با مردم باید برای مردم تصمیم گرفت و ایده‌های شهروندان را در اداره شهر دخالت داد گفت: با برگزاری جشنواره بام، در شهرداری تهران ایده‌های شهروندان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار می‌شود، البته برای رسیدن به شهری که مبتنی بر ایده‌های شهروندان اداره شود، راهی طولانی در پیش داریم که با همراهی مردم دست‌یافتنی خواهد بود.

وی در خصوص میزان تأثیرگذاری ایده‌های شهروندان در اداره شهر گفت: اگر خوش‌بینانه بخواهیم در این خصوص اظهار نظر کنیم باید بگویم که در دریافت ایده‌های شهروندان و اعمال آن در مقایسه با گذشته رشد داشتیم اما ساز و کارهای مناسب برای این مهم باید طراحی شود.

نایب‌رییس شورای شهر تهران جشنواره بام را فرصتی مناسب برای اخذ ایده‌ها و ابتکارات شهروندان خواند و گفت: با توجه به مشکلات و معضلاتی که در محلات داریم، باید گفت هنوز فرهنگ استفاده از ایده‌های شهروندان در مدیریت شهری جا نیفتاده است.

بیادی در پایان گفت: با توجه به عدم همکاری دستگاه‌های دولتی مرتبط با مدیریت شهری، به نظر من این مقدار استفاده از ایده‌های شهروندان در مدیریت شهری معجزه است.

نخستین جشنواره برترین ایده‌های محلی «بام» با هدف بهره‌مندی مدیریت شهری از ایده‌ها و ابتکارهای شهروندان در حل مسایل و معضلات محلی و اداره امور شهر با شعار «با مردم، برای مردم» برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=27512

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر