2

“سناتور پاکستانی”: ایران، قدرت مهم منطقه و بین الملل است

  • کد خبر : 275279
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

عضو مجلس سنای پاکستان و کمیسیون سیاست خارجی این مجلس درخصوص ۴۰ سالگی انقلاب مردم ایران گفت:جمهوری اسلامی هم اکنون به قدرت مهم و تاثیرگذار منطقه و بین الملل تبدیل شده است.

عضو مجلس سنای پاکستان و کمیسیون سیاست خارجی این مجلس درخصوص ۴۰ سالگی انقلاب مردم ایران گفت:جمهوری اسلامی هم اکنون به قدرت مهم و تاثیرگذار منطقه و بین الملل تبدیل شده است.

به گزارش افق نیوز/ نزهت صادق انقلاب اسلامی مردم ایران را در نوع خود بی نظیر دانست و گفت:مردم پاکستان، دوستدار ایران بوده و به دلیل مشترکات فراوان، به مردم ایران عشق می ورزند.

عضو ارشد حزب مسلم لیگ شاخه نواز (PMLN) همچنین با تاکید بر لزوم تمرکز دولت پاکستان بر توسعه روابط با ایران، افزود:پیشرفت های خوبی در روابط تهران – اسلام آباد به وجود آمده است و دولت پیشین پاکستان به رهبری نواز شریف نخست وزیر پیشین این کشور، اقدامات مثبت زیادی در این زمینه انجام داد.

خانم نزهت صادق اضافه کرد:نواز شریف نخست وزیر پیشین پاکستان، بسیار به گسترش روابطه با ایران علاقه مند بود و لازم است که روند گسترش روابط با ایران در دولت کنونی پاکستان نیز ادامه یابد.

این سناتور اضافه کرد:ایران و پاکستان به عنوان همسایه و با توجه به اینکه در یک منطقه قرار دارند، باید به قله های پیشرفت و توسعه دست یافته و از لحاظ اقتصادی قوی تر شوند.

این عضو مجلس سنای پاکستان در ادامه این گفت و گو با تاکید بر لزوم همکاری دوجانبه ایران و پاکستان برای تقویت و گسترش تجارت، افزود:برای قوی شدن در زمینه اقتصادی به محیط امن نیاز است و برای تحقق این مهم، باید روابط خوبی با همسایگان به ویژه ایران داشته باشیم.

عضو مجلس سنای پاکستان و عضو کمیسیون سیاست خارجی این مجلس همچنین با بیان امیدواری در خصوص سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به ایران، گفت:هیچ دلیلی برای تاخیر در این سفر وجود ندارد و باید دیپلماسی گسترش روابط با کشورهای همسایه با قدرت ادامه یابد.

میزان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=275279

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر