1

راهکار عجیب فدراسیون برای بازگشت رکورد آقای گلی جهان

  • کد خبر : 275609
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۶:۵۸

چندی پیش مسئولان فوتبال برزیل با بازی دادن به فوق‌ستارۀ سال‌های گذشته خود در دیدارهای آسان باعث پیشی گرفتن فالکائو از وحید شمسایی شدند.

وحید شمسایی

اختصاصی/ فدراسیون فوتبال ایران برای بازگشت رکورد آقای گلی جهان راهکاری عجیب را در پیش گرفته است.
 رقابت‌های جام ملت‌های آسیا علاوه بر ناکامی تیم ملی ایران رکوردی تلخ برای ما ایرانیان را نیز به همراه داشت. المعز علی مهاجم گل‌زن تیم ملی قطر با گل‌زنی در دیدار فینال مقابل ژاپن رکورد علی دایی در طول یک دوره از این رقابت‌ها را شکست و با ۹ گل خود را به عنوان گل‌زن‌ترین بازیکن یک دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا معرفی کرد.

همین امر گویا باعث شوکی به مدیران و مسئولان فوتبال کشور شده است و مهدی تاج در صدد آن برآمده تا عنوان آقای گل جهان در رشتۀ فوتسال را به ایران بازگرداند. چندی پیش مسئولان فوتبال برزیل با بازی دادن به فوق‌ستارۀ سال‌های گذشته خود در دیدارهای آسان باعث پیشی گرفتن فالکائو از وحید شمسایی شدند.

 

این اتفاق باعث عکس‌العمل‌ها و درخواست‌هایی از سوی وحید شمسایی مبنی بر بازی برای تیم ملی ایران جهت از دست نرفتن این عنوان شد که با مخالفت مواجه شد. اما اکنون مهدی تاج در حرکتی عجیب همین راهکار را در پیش گرفته و از کمیتۀ فوتسال خواسته تا وحید شمسایی را در دیدارهای آسان ملی دعوت کرده و به بازی گیرند تا با گل‌زنی مقابل حریفان ضعیف‌تر عنوان آقای گلی جهان به نام ایران و وحید شمسایی مجدداً ثبت شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=275609

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر