1

اختصاص ۸ هزار میلیارد تومان به جهت اوراق مشارکت شهرداری‌ها در سال آینده

  • کد خبر : 277870
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

معاون وزیر کشور با بیان اینکه اوراق مشارکت در این شرایط سخت بسیار می‌تواند به حوزه حمل‌ونقل، کمک کننده باشد، گفت: ۸ هزار میلیارد تومان به جهت اوراق مشارکت شهرداری‌ها در سال آینده اختصاص یافته است.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه اوراق مشارکت در این شرایط سخت بسیار می‌تواند به حوزه حمل‌ونقل، کمک کننده باشد، گفت: ۸ هزار میلیارد تومان به جهت اوراق مشارکت شهرداری‌ها در سال آینده اختصاص یافته است.

اختصاص 8 هزار میلیارد تومان به جهت اوراق مشارکت شهرداری‌ها در سال آینده

به گزارش افق آنلاین ، مهدی جمالی‌نژاد پیش از ظهر امروز در سی و سومین مجمع عمومی عادی اتحادیه اتوبوسرانی شهرهای کشور که در هتل سی نور مشهد برگزار شد، گفت: در زمانی که شهرداری‌ها و دستگاه‌های دولتی مشکل نداشتند، سازمان‌های اتوبوسرانی مشکل داشتند، حال که دیگر از مرداد امسال کار نه تنها برای سازمان‌های اتوبوسرانی بلکه برای دستگاه‌های مختلف کشور سخت شده است.

رئیس سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور با بیان اینکه با تمام محدودیت‌های موجود به‌ویژه در چند ماه اخیر آشنایی کامل دارم، افزود: نفس اینکه فردی در مشکلات و اوج سختی‌ها و دشواری‌ها باری را بلند کند این خود جهاد است و تمامی عزیزان در برهه‌های مختلف زمان نیز در خط مقدم حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون یک جنگ اقتصادی است و تدابیر خاص خود را دارد، اما مدیران نیز نباید دلسرد شوند و اعتماد به‌نفس خود را از دست دهند و در این شرایط سخت باید نشاط و شادابی را ایجاد کنیم.

جمالی‌نژاد بیان کرد: در فضای سخت اقتصادی دوستان باید صورت‌ها را با سیلی سرخ نگه داشت و نشاط و شادابی را در زیرمجموعه‌ها ایجاد کنیم.

رئیس سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور تصریح کرد: معاونت عمرانی وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تمام قد به‌دنبال این است که مشکلات کشور را حل کند و به هر نحوی که هست مشکلات را در این فضای سخت حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت، بودجه سال آینده با همت برخی از همکاران بسیار عالی بسته شده است و برخی دستگاه‌ها با تنگناهایی روبرو شدند و با همت و پشتیبانی شما عزیزان و بودجه را خوب می‌بینیم و برخی از بودجه‌های حوزه حمل‌ونقل بهتر از سال ۹۷ بوده است.

جمالی‌نژاد گفت: بنابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تبصره دو ماده ۳۹ که رقم آن  ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده و در سال جاری محقق نشد در سال آینده محقق خواهد شد.

رئیس سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور تصریح  کرد: برای نخستین‌بار دولت در این عرصه کمیسیونی را برای حل مشکلات کلان شهرهای کشور در نظر گرفته و آن نیز کمیسیون کلان شهرهای کشور است که از این ظرفیت بسیار استفاده نمی‌شود که امیدوارم تمامی کلان شهرها و شهرهای کشور از ظرفیت این مهم استفاده کنند.

وی عنوان کرد: در بحث تامین مالی نوسازی ناوگان، با وجود اینکه تاکنون نتیجه‌ای نداشته اما هم‌اکنون  پیگیری طرح رئیس جمهوری در حال انجام است.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه اوراق مشارکت در این شرایط سخت بسیار می‌تواند به حوزه حمل‌ونقل، کمک‌کننده باشد، اظهار کرد: ۸ هزار میلیارد تومان به جهت اوراق مشارکت شهرداری‌ها در سال آینده اختصاص یافته است.

فارس/ رئیس سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور تصریح کرد: به‌دنبال این هستیم که امسال هم با رقم ۵۶ میلیارد تومان ۶۰۰ اتوبوس را نوسازی و بازسازی کنیم.

وی بیان کرد: سال آینده با وجود اینکه سال سخت‌تری خواهد بود  اما در عرصه حمل‌ونقل عمومی این قول را می‌دهیم، که سال خوبی داشته باشیم و امیدوارم که خیلی از موضوعات و مشکلات امسال در سال آینده وجود نداشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=277870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر